مرگ بر حکومتی که کارگران در آن ٢۶ ماه حقوق نگرفتهاند
یازده روز است که کارگران کارخانه مخابرات راه دور شیراز در برابر استانداری فارس در اعتراض به عدم پرداخت ٢۶ ماه دستمزد خود دست به تجمع میزنند. کارگران میگویند: میدانیم صدایمان به جایی نمیرسد
یازده روز است که کارگران کارخانه مخابرات راه دور شیراز در برابر استانداری فارس در اعتراض به عدم پرداخت ٢۶ ماه دستمزد خود دست به تجمع میزنند. کارگران میگویند: میدانیم صدایمان به جایی نمیرسد
دو روز پس از انفجار در یکی از کورههای ذوب فلزات فولاد غدیر یزد، آمار کارگر انی که جان خود را از دست میدهند، مدام در حال افزایش است. نخست اعلام شد که از ۱۹ کارگر حادثه دیده، ۵ تن جان خود را از
با گسترش و تعمیق مبارزات ضد سرمایهداری طی ماههای گذشته در شهرهای مختلف ایالات متحده و اوجگیری اعتراضات، چهره دمکراسی بورژوایی روز به روز عیانتر میشود. اعتراضات پراکنده نخستین به جنبشی فراگیر
کارگران شرکتهای پیمانکاری پتروشیمی امیر کبیر در منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر در ادامه اعتصاب فروردین ماه برای تحقق مطالبات خود ، از روز دوشنبه بار دیگر به اعتصاب متوسل شدند. این اعتصاب که به
فرانکفورت فعالین سازمان فدائیان (اقلیت) در فرانکفورت به همراه نیروها و فعالین سیاسی چپ در فرانکفورت در راستای مبارزه برای آزادی فعالین کارگری و زندانیان سیاسی در ایران، اکسیونی را در ۵ نوامبر
رفقا، ایرانیان آزادیخواه و مبارز برای اعتراض به سیاستهای سرکوبگرانه رژیم جمهوری اسلامی، برای حمایت از مبارزات مردم ایران و به ویژه کارگران و زحمتکشان و برای اعمال فشار بر رژیم برای آزادی تمام
با کمال تاسف مطلع شدیم که رفیق بهزاد عزیز، سحرگاه روز سهشنبه ١٨ اکتبر در بیمارستانی درشهر کامپالا پایتخت کشور اوگاندا پس ازنبردی طولانی با بیماری سرطان درگذشت و همه ما را در اندوهی عظیم فرو
رفقا، ایرانیان آگاه، مبارز و آزادیخواه! در حالی که بحرانهای همهجانبه رژیم سرمایهداری اسلامی به طور مدام گسترش و تعمیق مییابد؛ در حالی که فقر و فلاکت، بیکاری، گرانی و بیشمار مصائب و معضلات
اعتصاب کارگران مجتمعهای پتروشیمی ماهشهر و بندر امام در استان خوزستان وارد دومین هفته خود شده است. ۶۵۰۰ کارگر با اعتصاب و راه پیماییهای مداوم، خواهان برچیده شدن شرکتهای پیمانکاری، داشتن
کارگران مجتمع پتروشیمی بندرامام، از صبح روز یکشنبه سوم مهر، به طور گسترده ای دست به اعتصاب زدند و درمقابل دفتر مرکزی این پتروشیمی تجمع کردند. کارگران پتروشیمی در این اعتصاب، که ادامه اعتصاب پیشین
نظرات شما