فراخوان به تجمع اعتراضی درمقابل کنسولگری رژیم جمهوری اسلامی در شهر فرانکفورت

اعتراض به سرکوب سیستماتیک کارگران و زحمتکشان افغان در ایران و حمله وحشیانه اوباشان با حمایت نیروهای امنیتی به مردم افغان تبار شهر یزد

شنبه 7 ژوئیه ساعت 12 تا 14

در مقابل کنسولگری اعتراض به جلادان رژیم و همبستگی با زحمتکشان افغان را هر چه رساتر فریاد میکنیم

فعالین سازمان فداییان (اقلیت) – فرانکفورت

 

حمله به مهاجران افغان در یزد یادآور جنایات نژادپرستان در آلمان

شهر یزد بوی شب کریستال می داد!

این بار یهودیانِ دوران آلمان نازی نبودند، این بار پناهجویان افغان در ایران بودند!

زمزمه در شهر پیچیده بود: “به یک دختر ایرانی تجاوز کردند و بعد هم کشتن‌اش!”

در شهر یزد اتفاق افتاد. جنون هجوم آورده بود تا خانه‌ها را بسوزاند، تا آدم ها را بسوزاند.

شب گریز!

شب فریاد!

شب آتش!

شب چاقوهای بلند!

“این ها متجاوزند! این ها قاتل اند! این ها باید گورشون رو گم کنند!”

“این ها” دیگر مدت ها بود که “برادران مسلمان” نبودند. مدت ها بود که کارگر ارزان بودند که برای لقمه‌ای نان به هر کار سخت و تن فرسایی تن می دادند.

کودکان‌شان اگرچه حق مدرسه رفتن ندارند، اما  زود می دانند که بر روی تابلوهای مخصوص برای افغان ها چه نوشته شده: ورود افغان ها به پارک ممنوع! ورود افغان ها به استخر ممنوع! … برای افغان ها ممنوع!

حتی عشق ورزیدن برای آن ها ممنوع است، چرا که حق ازدواج رسمی با ایرانیان را ندارند.

این ها هیچکدام از یزد شروع نشد.

شکار این بردگان پای در زنجیر در ایران اسلامی فاشیستی و سرمایه داری سال هاست آغاز شده و سرنوشت شوم پناهجویان افغان در قوانین نوشته و نانوشته  رقم خورده.

تجاوز به یک دختر ایرانی تنها یک بهانه بود. درست مانند شب کریستال نازی ها در سال 1938. در این شب به بهانه ی ترور یک دیپلمات آلمانی توسط یک جوان 17 ساله‌ی یهودی لهستانی،نازی‌ها یهودیان را شکار و قتل عام کردند و خانه های‌شان را سوزاندند. 400 یهودی در این شب به قتل رسیدند. فاشیست ها این کار را واکنش ناگهانی مردم نامیدند. این تازه آغاز کار بود…!

چه بسیار زنان و دخترانی که در ایران اسلامی مورد تجاوز قرار می گیرند و قانون از متجاوز حتی دفاع می کند. چه زنان مقاوم و شجاعی که در زندان های سیاسی تجاوز را تجربه کردند و حتی مردان! کهریزک را از یاد نبریم!

آیا افرادی که رژیم از آن ها به عنوان مردم یاد می کند تا خود را بی گناه جلوه دهد، از تجاوزهایی که هر روز با پشتوانه ی قانون به دختران و زنان می شود بی خبرند؟ آیا خبر فروش زنان و دختران به حرمسراهای شیوخ خلیج فارس را نشنیده اند؟ آیا فراوانی تن فروشی و اعتیاد زنان آنان را به فکر وا نمی دارد؟ آیا از خود نمی پرسند چه کسانی حقیقتا مسئول این وضعیت و دشمن توده ی زحمتکش و رنج کشیده در این سرزمین اند؟ آیا آن ها پنداشتند دشمن را یافته اند!!! اما نه در قصرهای مفت خوران حکومتی و سرمایه داران، بلکه در خانه ی خرابه‌ی زحمتکشان افغان‌!!!

ابله کیست؟ دشمن کجاست؟ چه کسی در شبی که حدود 200 خانه ی افغان ها ویران و به آتش کشیده شد، لبخند پیروزی بر لب داشت؟ چه کسی وقتی یهودی ها به آتش افکنده می شدند، لبخند پیروزی برلب داشت، در شب کریستال؟

فعالین سازمان فدائیان – اقلیت (شهر فرانکفورت)

POST A COMMENT.