جنایت جدید جمهوری اسلامی، اعدام ۵ زندانی سیاسی را شدیدا محکوم می‌کنیم

در جدیدترین جنایت جمهوری اسلامی، ۵ زندانی سیاسی به نام‌های فرزاد کمانگر، علی حیدریان، فرهاد وکیلی، شیرین علم هولی و مهدی اسلامیان اعدام شدند. اجرای این حکم در شرایطی صورت گرفت که پرونده برخی از اعدام شدگان در مرحله بازنگری بود.  دادستانی تهران با وارد کردن اتهامات واهی به اعدام شدگان، خبر جنایت اخیر را در رسانه‌های دولتی اعلام کرده است.

کارنامه سیاه جمهوری اسلامی در ۳۱ سال گذشته پر از جنایت و کشتار مردم ایران به خاطر اعتقادات سیاسی‌ و مخالفت‌شان علیه رژیم اختناق و دیکتاتوری است. جنایت وحشیانه اعدام ۵ زندانی سیاسی، نشان‌دهنده آغاز مرحله جدیدی در سرکوب عنان‌گسیخته مردم ایران در شرایطی است که رژیم جمهوری اسلامی با بحران‌های متعدد و نارضایتی و مبارزه عمومی روبه رو است. جمهوری اسلامی با این اقدامات وحشیانه در تلاش است جو رعب و وحشت را بر جامعه حاکم نماید و خود را از بحران فروپاشی و سرنگونی نجات دهد. اما تداوم مبارزات توده‌های مردم ایران در طول چند ماه گذشته با وجود تمام جنایات رژیم و ارگان‌های سرکوب آن نشان داده است که این وحشی‌گری‌ها نمی‌تواند مردم را مرعوب و رژیم ارتجاعی و ضد مردمی را نجات دهد. راه مقابله با این جنایات وحشیانه جمهوری اسلامی تشدید مبارزه برای سرنگونی آن است. باید دامنه اعتراضات و مبارزات را وسعت داد.

فعالین و هواردان سازمان مردم مبارز و آزادیخواه

با برگزاری آکسیون‌ها و حرکات اعتراضی، به این جنایات ضد بشری اعتراض کنید. اخبار جنایات جمهوری اسلامی را به گوش افکار عمومی جهان برسانید. از سازمان‌ها و نهادهای بین‌المللی و مدافع حقوق بشر بخواهید علیه این جنایات آشکار موضع‌گیری کرده و جمهوری اسلامی را محکوم نمایند.

کمیته خارج کشور سازمان فدائیان (اقلیت) اقدام جنایتکارانه اعدام زندانیان سیاسی را شدیدا محکوم می‌کند و نیروهای انقلابی و آزادیخواه در خارج کشور را به تقویت صفوف خود برای مبارزه علیه جمهوری اسلامی فرا  می‌خواند.

کمیته خارج کشور سازمان فدائیان (اقلیت)

۹ مه  ۲۰۱۰ (۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۹)

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی- برقرار باد حکومت شورائی

زنده باد آزادی- زنده باد سوسیالیسم

متن کامل در فرمت پی دی اف

POST A COMMENT.