پاسخ کوبنده جنبش سرخ انقلابی دانشجویان و مردم مبارز به مرتجعین

دانشجویان مبارز دانشگاه‌های سراسر کشور و توده‌های قهرمان مردم تهران، روز ١۶ آذر حماسه آفریدند و بار دیگر پاسخی کوبنده به تمام مرتجعینی دادند که در برابر مردم، مبارزات و مطالبات آنها قرار گرفته بودند.

در طول چند روز گذشته ارگان‌های سرکوب رژیم ارتجاعی جمهوری اسلامی پی در پی به تهدید متوسل شدند تا دانشجویان و مردم مبارز ایران را از برپائی تظاهرات در ١۶ آذر باز دارند. روز ١۶ آذر نیز نیروهای مسلح رژیم در خیابانها مستقر شدند، تا مانع از برپائی تظاهرات گردند. با این همه، ١۶ آذر امسال به عرصه قدرت‌نمائی مردم ایران علیه جمهوری اسلامی تبدیل گردید. دانشجویان در سراسر کشور، در دانشگاه‌های تهران، شیراز، مشهد، سنندج، تبریز، کرمان، کرج، ایلام، همدان، اصفهان، اهواز، قزوین و تعداد دیگری از شهرها، به تظاهرات روی آوردند. این تظاهرات در تهران ابعاد وسیعی به خود گرفت. مردم تهران به رغم لشکرکشی رژیم، تظاهرات ١۶ آذر را در خیابان‌ها سازمان دادند. در حالی که گروه‌های طرفداران موسوی و کروبی برای جلوگیری از تظاهرات مردم تهران در خیابان‌ها از دانشجویان و مردم خواسته بودند که مراسم ١۶ آذر را در سالن‌های دربسته و چار دیواری دانشگاه‌ها برگزار کنند، مردم تهران اما تظاهرات را در خیابان‌ها برگزار کردند و دانشجویان مبارز نیز درب‌های بسته برخی دانشگاه‌ها را شکستند و به تظاهرات مردم در خیابان‌هاعلیه جمهوری اسلامی پیوستند.

تظاهرات قهرمانانه توده‌های مردم مبارز تهران و دانشجویان در ١۶ آذر، با شعارهای کوبنده مرگ بر دیکتاتور، مرگ بر خامنه‌ای، مرگ بر جمهوری اسلامی، و به آتش کشیدن عکس‌های خمینی ، خامنه‌ای و احمدی‌ نژاد، بار دیگر نشان داد که جنبش انقلابی مردم ایران هیچ قرابتی با سبز پوشانی که شعار می‌دهند ” جمهوری اسلامی نه یک کلمه کمتر و نه بیشتر” ندارد. مردم ایران خواهان برافتادن جمهوری اسلامی در کلیت آن هستند. مردم ایران خواهان جدائی کامل دین از دولت‌اند. مردم ایران خواهان استقرار حکومتی هستند که بدون هرگونه قید و شرط، آزادی‌های ساسی مردم در آن به رسمیت شناخته شود. مردم ایران خواهان به دست گرفتن سرنوشت خود از طریق یک حکومت شورائی هستند. لذا جنبش این مردم، جنبشی انقلابی و سرخ است. تظاهرات ١۶ آذر نیز همین واقعیت را نشان داد.

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، امروز نیز با توحش تام و تمام به رو در روئی با مردم برخاستند. گروهی از مردم مبارز را مضروب و مصدوم کردند و ده‌ها تن را بازداشت کردند. اما این وحشی‌گری‌ها دیگر نمی تواند رژیم ارتجاعی جمهوری اسلامی را نجات دهد. هیچ قدرتی را یارای مقاومت در برابر توده‌های مردمی که به نبردی حماسی علیه یکی از بیرحم‌ترین رژیم‌های استبدای برخاسته‌اند، نیست. سرانجام، این توده‌های مردم‌ ایران‌اند که پیروز می‌شوند. جمهوری اسلامی سرنوشتی جز شکست و نابودی نخواهد داشت.

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی – برقرار باد حکومت شورائی

زنده بادآزادی- زنده باد سوسیالیسم

سازمان فدائیان(اقلیت)

١۶ آذر ماه ١٣٨٨

کار – نان – آزادی – حکومت شورائی

متن کامل در فرمت پی دی اف

POST A COMMENT.