سرکوب کارگران اخراجی گروه ملی فولاد محکوم است. احکام اخراج باید لغو شود

در ادامه اعتراضات  کارگران گروه ملی فولاد در سال گذشته که به اخراج تعدادی از کارگران مبارز فولاد انجامید، امروز شنبه هجدهم فروردین‌ماه ۱۴۰۳، کارگران اخراجی در اعتراض به احکام ضد کارگری اخراج و بازگشت به کار، قصد برپائی چادر در مقابل شرکت را داشتند که مورد یورش مزدوران حراست قرار گرفتند.

کارگران مبارز گروه ملی فولاد در طول چندین ماه اخیر مکرر برای تحقق مطالبات خود که مهم‌ترین آن‌ها  اجرای کامل طرح طبقه‌بندی مشاغل، همسان‌سازی حقوق و تبدیل وضعیت کارگران شفق بوده است، به اعتصاب، تجمع و راه‌پیمایی روی آورده‌اند. مدیریت گروه ملی فولاد اهواز اما نه‌تنها مطالبات کارگران را بی‌پاسخ گذاشته، بلکه تعدادی از کارگران را نیز تعلیق و اخراج کرده است. اقدام سرکوبگرانه امروز حراست علیه کارگران اخراج شده، نشان می‌دهد که مدیریت این شرکت قصد دارد همچنان به زورگویی خود علیه کارگران ادامه دهد.

مقابله با این زور گوئی‌ها اتحاد مبارزاتی عموم کارگران فولاد را می‌طلبد. لغو احکام اخراج و بازگشتن کارگران اخراجی به کار، نیازمند، همبستگی و مبارزه عموم کارگران گروه ملی فولاد است که بار دیگر با اعتراض همگانی، مدیریت شرکت را وادار به لغو احکام اخراج رفقای کارگر خود کنند.

سازمان فدائیان( اقلیت) بار دیگر ضمن حمایت از مطالبات و مبارزات کارگران گروه ملی فولاد، اقدام سرکوبگرانه حراست علیه کارگران اخراجی را شدیداً محکوم می‌کند و خواستار لغو احکام اخراج و بازگشت کارگران اخراج شده به کار است.

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی – برقرار باد حکومت شورایی

نابود باد نظام سرمایه‌داری

زنده‌باد آزادی – زنده‌باد سوسیالیسم

سازمان فدائیان (اقلیت)

۱۸ فروردین ۱۴۰۳

کار، نان، آزادی، حکومت شورایی

POST A COMMENT.