نقطه پایانی بر حملات جنایتکارانه ارتش صهیونیستی بر علیه مردم ستمدیده فلسطینی نیست

صبح روز پنجشنبه ۲۹ فوریه بار دیگر ارتش صهیونیستی اسرائیل دست به کشتار مردم بیدفاع و گرسنه غزه زد.
نیروهای وحشی و فاشیست ارتش اسرائیل هزاران زن و مرد و کودک و پیر و جوان را که برای دریافت اندکی آذوقه به سمت کامیونهای کمک رسانی به شهر رهسپار بودند، از زمین و هوا به گلوله بست و دهها نفر از آنان را کشته و بیشماری را زخمی نمود.
هنوز آمار دقیقی از کشتار مردم غرب شهر غزه و زخمی شدگان این حمله جنایتکارانه در دست نیست.
نیروهای فاشیست ارتش  صهیونیستی اسرائیل مانع از رسیدن محموله‌های غذایی به مردم گرسنه شدند و به‌جای آن ، از زمین و هوا مردم این شهر را به گلوله بسته و به خاک انداختند.
ازدحام و جمعیت بسیار بالای فلسطینیان تنها در بخش کوچکی از شمال غربی غزه به‌گونه‌ای‌ست که حتا دفن قربانیان این فاجعه را دشوار ساخته است.
تداوم جنایات ارتش اسرائیل و نسل‌کشی مردم فلسطين هرگز نمی‌توانست بدون کمک‌های آمریکا و کشورهای اروپایی به این وسعت  تداوم یابد.

جهان مترقی و نیروهای ضد جنگ و حامی مردم فلسطین، تمام کشورهایی را که در زمینه‌های مالی، تدارکاتی و نظامی یاری رسان دولت صهیونیستی نتانیاهو بودند، شریک جرم کشتار بیش از سی هزار فلسطینی در چند ماهه گذشته می‌دانند.

نتانیاهو نخست‌وزیر جنایتکار رژیم صهیونیستی بارها اعلام کرده است که برای نابودی حماس به رفح حمله خواهد نمود. اگر این اتفاق رخ دهد، زن و مرد و کودک فلسطینی در ابعادی بی‌سابقه قربانی این حمله تجاوزکارانه خواهند شد.  بنابراین  نیروهای مترقی جهان باید با تمام قوا در برابر وقوع این اتفاق دهشتناک بایستند و مانع آن گردند.
همچنین جهان  براین مسئله واقف است که فلسطینیان غزه قربانی سیاست‌ها و جنگ طلبی‌های گروه‌های مذهبی و اسلامی حماس، جهاد اسلامی و کشورهای مدافع این آدمکشان هستند.
مردم جهان به این واقعیت نیز پی برده‌اند که امید بستن به سازمان بی خاصیت و اخته شده‌ای چون سازمان ملل و ارگانهای عریض و طویل آن بیهوده است. آن‌ها هرگز قادر نخواهند بود به اقدامی واقعی برخلاف سیاست‌های کشورهای آمپریالیستی دست زنند.

کمیته خارج از کشور سازمان همراه و همگام با نیروهای چپ و کمونیست و مردم آگاه و مترقی جهان، خواهان آتش بس فوری در منطقه، پایان جنگ، خروج فوری و بدون قید و شرط  ارتش اسرائیل از غزه و تشکیل دولت مستقل فلسطینی با انتخاب مردم فلسطین و برپایه‌ی راه حل دو کشوری می‌باشد.

نابود باد صهیونیسم – برقرار باد صلح

نابود باد سرمایه داری جهانی که در تداوم این جنگ و کشتار فلسطینیان در غزه نقش ایفا کرد
زنده باد آزادی، زنده‌ باد سوسیالیسم
کمیته خارج از کشور سازمان فدائیان (اقلیت)
پنجشنبه ۲۹ فوریه ۲۰۲۴

POST A COMMENT.