تعلیق چهار کارگر مبارز فولاد اهواز فورآ باید لغو شود

به دنبال اعتصاب‏ها و تجمع‏های اخیر کارگران گروه ملی فولاد اهواز، مدیریت شرکت کارت ورودی ۴ تن از کارگران مبارز این شرکت را مسدود نموده و مانع ورود این کارگران به شرکت شده است.

این اقدام ضد کارگری درحالی صورت گرفته که مدیریت شرکت در عین حال از پذیرش  سه خواست مهم کارگران؛ اجرای کامل طرح طبقه بندی مشاغل، همسان سازی حقوق و تبدیل وضعیت کارگران شفق نیز طفره رفته است.

مدیریت شرکت و تمام حامیان و عمال آن، تمام تلاش خود را بکار بسته اند تا از یک سو با تهدید و ارعاب و اخراج و ازسوی دیگر با ایجاد تفرقه و چند دستگی در میان کارگران، از اتحاد و اعتصابات و تجمع های یکپارچه و ادامه مبارزه کارگران گروه ملی فولاد جلوگیری کنند. مدیریت شرکت و مالک اصلی آن بانک ملی، در همان حال سعی می کنند با وعده های پوچ تکراری و سر خرمن، کارگران مبارز فولاد را خسته و فرسوده ساخته و از ادامه مبارزه بازدارند.

کارگران آگاه و مبارز گروه ملی فولاد اهواز اما با این تهدید ها و با این اقدامات، میدان مبارزه را خالی نکرده و نخواهند کرد.

امروز چهار کارگر پیشرو گروه ملی فولاد اهواز دراعتراض به اقدام مدیریت، با برپائی چادر و تجمع مقابل درب ورودی شرکت، خواهان رفع مسدودیت کارت های ورودی خود شدند. کارگران گروه ملی فولاد اهواز نیز با انتشار مطالبی در تلگرام، به دفاع از رفقای همکار خود برخاسته و خواهان لغو فوری تعلیق این چهار کارگر شدند. بدون تردید کارگران گروه ملی فولاد اهواز، با تمام توان  از رفقای خود حمایت نموده و آنها را تنها نخواهند گذاشت.

سازمان فدائیان(اقلیت) اقدامات ضدکارگری مدیریت گروه ملی فولاد اهواز را شدیداً محکوم می کند و خواستار لغو فوری تعلیق و بازگشت به کار چهار کارگر فولاد است.

سازمان فدائیان(اقلیت) از مبارزات و تمام مطالبات کارگران گروه ملی فولاد اهواز حمایت می کند.

 

زنده باد اتحاد کارگران گروه ملی فولاد اهواز

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی – برقرار باد حکومت شورایی

نابود باد نظام سرمایه داری

زنده باد آزادی – زنده باد سوسیالیسم

سازمان فدائیان (اقلیت)

۳۰ بهمن ۱۴۰۲

 

کار، نان، آزادی، حکومت شورایی

POST A COMMENT.