ازخواست ها و مبارزات کارگران گروه ملی فولاد حمایت کنیم

کارگران گروه ملی فولاد اهواز، امروز سه شنبه ۲۴ بهمن برای چهارمین بار در سال جاری به طور یکپارچه دست به اعتصاب زدند و تولید و فعالیت در تمام بخش های شرکت را متوقف کردند.

کارگران مبارز گروه ملی فولاد در اعتصابات مکرر خود بار ها خواهان همسان سازی دستمزد و اجرای کامل و صحیح طرح طبقه بندی مشاغل شده اند. اما مدیریت شرکت هربار با واریز کردن مبالغی تحت عنوان علی الحساب، از پذیرش خواست های کارگران طفره رفته است. مدیریت شرکت بر این خیال بوده است که با این اقدام و وعده ها و مهلت خواهی های مکرر و اتلاف وقت، می تواند کارگران فولاد را فریب دهد و یا خسته و فرسوده ساز. اما مبارزات مستمر چندساله، اعتصاب های بزرگ و یکپارچه و راه پیمایی های با شکوه کارگران در شهر اهواز، نشان داده است که کارگران آگاه گروه ملی فولاد اهواز را نمی توان فریب داد و یا خسته و فرسوده ساخت. تا خواست های کارگران تحقق نیافته باشد، اعتصاب و مبارزه در فولاد ادامه خواهد داشت. کارگران مبارز و آگاه گروه ملی فولاد اهواز، این بار نیز مثل همیشه برای پیگیری مطالبات خود و در اعتراض به خلف وعده مدیریت، به طور یکپارچه دست ازکار کشیدند.

روز شنبه ۲۱ بهمن کارگران فولاد با یک اعتصاب اخطاری، برای ساعاتی تولید را متوقف کردند. اما مدیریت بازهم از پذیرش خواست های کارگران امتناع کرد.

صبح روز دوشنبه ۲۳ بهمن گروهی از کارگران، تولید را در برخی بخشها متوقف کردند و مقابل ساختمان مدیریت شرکت تجمع اعتراضی برپا نمودند. مدیریت شرکت بعد از پایان یک مهلت چند روزه، باز هم از پذیرش خواست های کارگران طفره رفت. به دنبال آن امروز سه شنبه بیست و چهارم بهمن، کارگران تمام بخشها در گروه ملی فولاد به طور یکپارچه دست به اعتصاب زدند و ضمن راه پیمایی در داخل شرکت، مقابل دفاتر اداری شرکت تجمع اعتراضی بزرگی برپاکردند.

تردیدی در این موضوع وجود ندارد چنانچه مدیریت شرکت باز هم به خواست های کارگران گروه ملی رسیدگی نکند، کارگران نیز متحد و یکپارچه به اعتصاب ادامه خواهند داد،  پرشور و متحد وارد خیابان های اهواز می شوند و چنانکه خود گفته اند پرچم مبارزه را در مرکز شهر مرکزی استان خوزستان به اهتزاز در خواهند آورد.

ساز مان فدائیان( اقلیت) از تمام خواست ها و مبارزات کارگران گروه ملی فولاد اهواز قویاً حمایت می کند.

سازمان فدائیان (اقلیت) کارگران شاغل درشرکت فولاد کاویان، لوله سازی خوزستان، ذوب آهن اصفهان، فولاد اُکسین، فولاد مبارکه، کارگران صنعت نفت و عموم کارگران را به اعتصاب و حمایت و همبستگی با کارگران گروه ملی فولاد اهواز فرا می خواند.

 

زنده باد اتحاد و همبستگی کار گران

گسترده باد اعتصاب های کارگری

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی – برقرار باد حکومت شورایی

نابود باد نظام سرمایه داری

زنده باد آزادی – زنده باد سوسیالیسم

سازمان فدائیان (اقلیت)

۲۴ بهمن ۱۴۰۲

 

کار، نان، آزادی، حکومت شورایی

 

POST A COMMENT.