پنجاه وسومین یادمان حماسه سیاهکل ،  بر شما رفقای عزیز سازمان فدائيان( اقلیت ) اعضا ،هواداران وهمه کارگران وزحمتکشان ایران مبارک باد

رفقای گرامی ، ما در شرایطی به استقبال وبزرگداشت یادمان پنجاه وسومین سال جنبش رفقای فدایی در سیاهکل می‌رویم که توده های کار و زحمت ایران، از آن تاریخ تا کنون تحولات بسیار شگرفی را پشت سر نهاده اند . دستاورد بلاواسطه آن رفقا ضمن اعلان پایان دوران خمود وجمود جنبش کمونیستی در ایران، تشکیل سازمان پرافتخار فدایی بود . شب دریده شد و هشت سال مبارزه ومقاومت توده های تحت ستم واستثمار که با تلاش و جانفشانی های بیدریغ رفقای فدایی همراه بود ، قیام ۵۷ را سبب گردید . اگر چه تلاش ضد انقلابی ارتجاع داخلی وامپریالیسم بین‌المللی مانع از رهایی کارگران وزحمتکشان شد  اما جنبش فدایی از پای ننشست وبه تداوم راه همت گماشت .  قدردانی توده های ستمدیده از فدائيان خود ، با تشکیل شوراها در سراسر ایران از کارخانجات صنعتی ، صنایع نفت تا مزارع و دانشگاه ومدرسه همراه شد . میتینگهای عظیم صدها هزار نفره در دانشگاه ومیادین شهرها با حضور پرشور هواداران برگزار گردید. در همه جا نام ویاد رفقای گرانقدر سیاهکل همراه با خیل رهبران واعضای جانفشانده فدایی گرامی داشته میشد. ارتجاع مذهبی ، این دشمن غدار آزادی ورهایی توده ها ، اما از قبل با امپریالیسم جهانی تصمیم گرفته بودند که با قتل عام انقلابیون وبرانداختن هر گونه تشکیلات مستقل به انقلاب پایان داده وآنرا به شکست بکشانند . کشتار فدائيان ادامه یافت وهزاران نفر از رهبران وهواداران  صادق آنان از دم تیغ ارتجاع گذشتند و سرافرازانه به خاک افتادند. اگر چه انقلاب بهمن شکست خورد اما مبارزه برای آزادی وسوسیالیسم با وفاداران راه فدائيان ادامه یافت  وامروز در شرایطی ما یاد عزیزان آغازگر راه را گرامی میداریم که در هر دو جبهه ارتجاع وامپریالیسم بحرانی عظیم نمایان گشته است . شکست هرگونه راه اصلاح ورفرم تکلیف را بر توده ها تمام کرده وآنها را از توهم چندین ساله رهانیده است . بحران در درون هیئت حاکمه به نهایت رسیده و حتی بسیار خودی‌ها را نیز قربانی نموده است . تورم غیر قابل مهار همراه با رکود همه جانبه ، هر گونه دفاع از وضعیت موجود را غیر ممکن ساخته است . قیام‌های پیاپی، شیرازه حاکمیت را گسسته و شرایطی را سبب شده که رژیم جمهوری اسلامی دیگر قادر به ادامه حکومت مانند سابق نیست وتوده های  مردم نیز با خیزش‏ها و قیام های ۹۶ ،۹۷، ۹۸ ،۱۴۰۰ وبخصوص نبرد های گسترده خیابانی سال ۱۴۰۱ نشان دادند که تداوم وضعیت کنونی را تحمل نخواهند کرد.

اگرچه بستر عینی قیامی دیگر مهیا گشته اما سرکوب همه جانبه توده ها توسط حاکمیت در جلوگیری از هرگونه تشکیلات توده ای ومستقل ، تداوم سرکوب وایجاد رعب و وحشت غیر قابل وصف برای بالا بردن هزینه های مبارزه ، محاصره کارگران وزحمتکشان با همه وسایل فریب و گمراهی عمومی توسط شبکه های سخن پراکنی سرمایه داری  در عقب نگاه داشتن ذهنی کارگران وزحمتکشان ،خطر بالقوه ای را گوشزد می‌کند که علیرغم این همه از خودگذشتگی وپایداری در مبارزه توسط صف کار وزحمت ممکن است دستاوردها را نصیب دشمنان کارگران وزحمتکشان و همه ستمدیدگان بنماید. این هشدار باید دائم تکرار شود که اگر بر رهبری کطبقه کارگر در اتحاد مستحکم با زحمتکشان تکیه ننماییم ، باز هم شکست انقلاب حتمی خواهد بود و  فقر وفلاکت ستمدیدگان تداوم یافته واز پی آن انواع ستم وسرکوب برقرار خواهد گردید .

رفقای سازمان فدائیان- اقلیت! ما تلاش شما درجهت اشاعه آگاهی سوسیالیستی ، ایجاد تشکیلات مستقل وکارای کارگران وزحمتکشان و اتحاد طبقه کارگر را بسیار ارج می‌نهیم  و بدینوسیله گرامیداشت سالیاد جانفشانی رفقای سیاهکل را به تقدیر از تلاش شما رفقای گرامی گره زده و در مبارزه برای آزادی وسوسیالیسم  برایتان آرزوی پیروزی داریم.

 

سرنگون باد حکومت سرمايه داری جمهوری اسلامی،

زنده باد آزادی ، زنده‌ باد سوسیالیسم،

کار، نان ،آزادی ، حکومت شورایی

جمعی از هواداران ودوستداران شما رفقای سازمان فدائیان ( اقلیت) در داخل کشور

متن کامل نشریه کار شماره ۱۰۵۷  در فرمت پی دی اف:

POST A COMMENT.