اطلاعیه فعالین و هواداران سازمان فداییان (اقلیت) – داخل کشور، به مناسبت پنجاه و سومین سالگرد حماسه سیاهکل گرامی باد ۱۹ بهمن حماسه سیاهکل زاد روز سازمان راهی جز اعتصاب عمومی سیاسی و قیام مسلحانه نمانده است

کارگران،  زحمتکشان،  روشنفکران انقلابی و زنان ستمدیده!

امروز سازمان ما پنجاه دومین سال حیات سیاسی پر افتخار خود را که آکنده از مبارزه و حماسه آفرینی از سیاهکل تا به امروز به خاطر سوسیالیسم و آزادی است پشت سر میگذارد و پنجاه سومین سال حیات سیاسی خود را آغاز می کند.  پرچم سرخی که در ۱۹ بهمن سال ۴۹ در جنگل سیاهکل بر افراشته شد، فریاد اعتراض و خشم انقلابی علیه حکومتی بود که پاسدار نکبت بار ترین نظم طبقاتی و یکی از ارتجاعی ترین نظام های حکومتی در طول تاریخ معاصر ایران بشمار میرفت. هر چند از آن هنگام تا به امروز سازمان در مدت ۵۲ سال مراحل و فراز و فرود های مختلفی را پشت سر گذاشته است ولی در طول تمام دوران حیات خود پیوسته از آرمانها و اهداف انقلابی طبقه کارگر و توده های زحمتکش ایران دفاع نموده و در جهت بر انداختن رژیم های ارتجاعی سلطنتی و جمهوری اسلامی و استقرار حکومت شورایی مبارزه نموده و خواهد نمود.

 

کارگران و روشنفکران انقلابی

امروزه علی رغم سرکوب های وحشیانه رژیم و به راه انداختن ماشین کشتار و اعدام ، کارگران، زحمتکشان، زنان، معلمان، دانشجویان و بازنشستگان قهرمانانه، علیه وضع موجود به مبارزه برخاسته و با اعتصابات پی درپی و تجمعات  و اعتراضات خیابانی خود، آشکارا علیه قوانین ضد بشری و ضد کارگری رژیم و تمام نظم حاکم اعتراض نموده و خواستار سرنگونی جمهوری اسلامی‏اند  . کارگران و زحمتکشان به خوبی آگاهند که این شرایط اسفبار و غیرقابل تحمل را جز با یک اعتصاب عمومی سیاسی و قیام مسلحانه نخواهند توانست از میان بردارند .

 

نظام ارتجاعی و پوسیده حاکم که بحران های متعددی سرتاپای آن را فرا گرفته به طور کامل به بن بست رسیده است و باید یرود. ارتجاع هار حاکم با تشدید سرکوب و توسل به اهرم اعدام و کشتار و زندان، سعی می کند توده های بپا خاسته را مرعوب سازد، جلو رشد مبارزات کارگران و زحمتکشان را بگیرد و لحظه سقوط خود را عقب بیندازد. اما توسل به به ارعاب و کشتار و اعدام نیز این رژیم را نجات نخواهد داد، چرا که کارگران، زحمتکشان و عموم توده های تهیدست جامعه نظم حاکم را نمی خواهند و خواستار سرنگونی و نابودی آنند. در حال حاضر جامعه‏ی ما بیش از هرزمان دیگری تشنه آزادی و برابری و نیازمند تغییر و تحول اساسی است و هرگونه تغییر و تحول اساسی نیز در گرو یک انقلاب اجتماعی کارگری است.

 

ما فعالین و هواداران سازمان فدائیان (اقلیت) – داخل کشور از عموم کارگران ، معلمان،زنان، پرستاران و سایر اقشار زحمتکش میخواهیم با روی آوری به اعتصاب و اشکال دیگری از پیکار، مبارزه برای  بر اندازی نظم موجود را تشدید کنند.

 

ما فعالین و هواداران سازمان فدائیان (اقلیت) – داخل کشور در پنجاه و سومین سال یاد  حماسه سیاهکل در ۱۹ بهمن سال ۱۳۴۹ ، خاطره حماسه آفرینان سیاهکل را گرامی داشته و پیگیرانه در راه اهداف والای بنیانگذاران سازمان که همان آزادی و سوسیالیسم است مبارزه کرده و خواهیم کرد .

 

جاودان باد یاد و نام حماسه آفرینان سیاهکل

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی

برقرار باد حکومت شورایی

زنده باد آزادی، زنده باد سوسیالیسم

فعالین و هواداران سازمان فداییان (اقلیت) داخل کشور

بهمن ۱۴۰۲

متن کامل نشریه کار شماره ۱۰۵۶  در فرمت پی دی اف:

POST A COMMENT.