دستگاه آدمکُشی جمهوری اسلامی بازهم جنایت کرد

میلاد زهره وند از بازداشت‌شدگان جنبش انقلابی “زن، زندگی، آزادی” سحرگاه امروز دوم آذرماه در زندان مرکزی همدان به‌طور مخفیانه و بدون اعلام قبلی اعدام شد. میلاد زهره وند، ۲۰ ساله و اهل ملایر، در روز چهارشنبه ۴ آبان ماه سال گذشته در چهلم جان باختن ژینا امینی در جریان اعتراضات مردمی شهر ملایر توسط مزدوران امنیتی سپاه پاسداران بازداشت شد. میلاد، پس از بازداشت، در بی دادگاه آدمکُشی جمهوری اسلامی با اعمال‌نفوذ جانیان سپاه پاسداران و سناریوی ساختگی قتل “یک نیروی حکومتی” به اعدام محکوم شد. حکمی که در سحرگاه امروز توسط جانیان جمهوری اسلامی به اجرا درآمد.

بنا بر خبر منتشرشده در خبرگزاری هه نگاو، سپاه پاسداران پیکر میلاد زهره وند را به گروگان گرفته و با اعمال فشار بر خانواده‌اش اعلام کرده‌اند، تنها در صورتی پیکر میلاد را تحویل خواهند داد که مراسم خاک‌سپاری او در ملایر برگزار نشود.

باوجوداینکه یک سال از خیزش و قیام و نبردهای خیابانی جنبش انقلابی نیمه دوم ۱۴۰۱ گذشته است، اما هنوز قدرت و شکوه و عظمت آن جنبش سراسری، همانند کابوسی خواب را از چشمان جمهوری اسلامی گرفته است. به‌رغم اینکه جنبش انقلابی “زن، زندگی، آزادی” در عرصه کارزار خیابانی فروکش کرده است، اما جمهوری اسلامی از برپایی جنبشی سهمگین‌تر و توفنده‌تر از جنبش انقلابی سال قبل آن‌چنان هراسناک است، که اعمال سرکوب و اعدام و بگیروببند را تنها راه نجات خود از وضعیت موجود می‌داند.

در این میان، روند مبارزاتی زنان ، کارگران ، معلمان ، بازنشستگان و عموم  توده‌های مردم ایران به‌روشنی نشان داده است  که جمهوری اسلامی رفتنی است و سرکوب و اعدام فرزندان دلاور و قهرمان مردم بپا خاسته،  قادر به نگهداری این حاکمیت مستبد و ارتجاعی و خون‌آشام نیست.

سازمان فدائیان (اقلیت) با ابراز انزجار شدید از قتل حکومتی میلاد زهره وند، تنها راه توقف کشتار و اعدام را سرنگونی انقلابی جمهوری اسلامی می‌داند.

سازمان فدائیان (اقلیت) ضمن اعلام همدردی عمیق با خانواده میلاد زهره وند – این جان فشانده جنبش انقلابی “زن، زندگی، آزادی”، عموم توده‌های مردم را به تشدید و گسترش هرچه بیشتر مبارزه برای سرنگونی انقلابی جمهوری اسلامی فرامی‌خواند.
 

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی – برقرار باد حکومت شورایی

نابود باد نظام سرمایه‌داری

زنده‌باد آزادی – زنده‌باد سوسیالیسم

سازمان فدائیان (اقلیت)

۲ آذر ۱۴۰۲

 کار، نان، آزادی – حکومت شورائی

 

POST A COMMENT.