پیام هسته کارگری حمید اشرف و  فعالان کارگری جنوب به کنفرانس نوزده سازمان

رفقا!

با درودهای بیکران کمونیستی

با تبریک و شادباش به مناسبت برگزاری موفق کنفرانس نوزده سازمان.

 

رفقا!

در حالی به استقبال کنفرانس نوزدهم سازمان می‌رویم که سالگرد خیزش اجتماعی انقلابی ۱۴۰۱  را تازه پشت سر گذاشته‌ایم .

کنفرانس نوزده سازمان، درزمانی متفاوت‌تر از همیشه و متفاوت تراز همه‌سال‌های گذشته برگزار می‌شود. ما درزمانی به پیشواز کنفرانس نوزدهم سازمان می‌رویم که یک خیزش اجتماعی انقلابی توده‌ای را پشت سر گذاشتیم. خیزش سراسری که دستاوردها و تجربه‌های ارزشمندی برای ما داشت. خیزشی که پهلو به انقلاب می‌زد و وضعیت جامعه را در بعد کلان متحول نموده و ضرورت و ذهنیت “انقلاب اجتماعی” را به امر روز جامعه ما تبدیل کرده است. فضای جامعه بشدت ملتهب انقلابی است. زخم‌ها و آسیب هائی که توسط رژیم در سال گذشته به آن واردشده، در خود هضم کرده، روحیه انقلابی مجدداً در جامعه درحال بالا گرفتن است، جامعه بشدت بحرانی و در بحران انقلابی و موقعیت انقلابی قرارداد و وظایف سنگین و خطیری پیش روداریم. امیدواریم کنفرانس نوزدهم سازمان تصمیمات مؤثر، بجا و درخور شرایط عینی جامعه اتخاذ نموده و مناسب با شرایط و وظایف پیش رو،همه امکانات نیروی مادی و معنوی خود را در جهت تحقق اهداف  انقلاب اجتماعی و در حمایت بی‌دریغ از جنبش اجتماعی و در دل آن از طبقه کارگر انقلابی و آلترناتیو کارگری بسیج کند.

 

رفقا، ما ایمان و آرزو داریم کوشش در راستای اهداف کنفرانس نوزده سازمان بعینه طبقه کارگر و جامعه را تا ورود به مسائل اجرائی انقلاب سوسیالیستی یاری رساند. وظایف و بار مسئولیتی که چندین سال درراه انقلاب اجتماعی و حاکمیت شورایی کارگران و زحمتکشان بدوش کشیدیم، تحقق آن درگرو تصمیمات کنفرانس نوزدهم سازمان و در مبارزه پیگیر درراه اهداف سوسیالیستی طبقه کارگر در این مرحله حساس و تعیین‌کننده است.

 

جامعه ما در وضعیت انقلابی و شرایط عینی انقلاب قرار دارد،  تلاش و کوشش  در عرصه پراتیک اجتماعی و در امر مبارزه و سازمان‌دهی کارگران و زحمتکشان، توده محروم شهری و روستایی  وظیفه مبرم و فوری ما است .

ما می‌توانیم با متمرکز کردن نیرو و امکاناتمان و با دست‌به‌دست هم دادن ، در کنار طبقه کارگر و توده‌های زحمتکش و عموم مردم گام‌های معین و موفقی درراه انقلاب برداریم .

 

رفقا، ما نوزدهمین کنفرانس سازمان را به شما، اعضا و هواداران و به طبقه کارگر و توده‌های زحمتکش به زنان و مردان انقلابی و کمونیست و عموم توده‌ها تبریک و تهنیت میگوییم.

مبارک باد کنفرانس موفق نوزدهم سازمان.

هرچه گسترده‌تر باد مبارزات انقلابی اجتماعی توده‌های رنج و کار،علیه رژیم سرمایه‌داری بحران‌زده و درحال احتضار جمهوری اسلامی!

زنده‌باد انقلاب! زنده‌باد سوسیالیسم!

نابود باد سرمایه‌داری.

کار،  نان، آزادی حکومت شورایی.

هسته کارگری حمید اشرف- فعالان کارگری جنوب.

مهرماه ۱۴۰۲

متن کامل نشریه کار شماره ۱۰۳۹  در فرمت پی دی اف:

POST A COMMENT.