پیام از طرف هواداران و کارگران و زحمتکشان هسته‌ی زاگرس مرکزی به نوزدهمین کنفرانس سازمان فدائیان(اقلیت)

با گرم‌ترین درودها

 

رفقا!

 

ضمن گرامیداشت کنفرانس نوزدهم سازمان  و ابراز امیدواری برای برگزاری کنفرانس‌های بعدی  با حضور کارگران و زحمت کشان در داخل کشور  توجه رفقای شرکت‌کننده در کنفرانس را به نکات زیر جلب می‌کنیم.

 

۱ – با تأکید و تائید این امر که هدف سازمان، برپایی یک نظام سوسیالیستی است و با توجه به اینکه  مبارزه حول شعار محوری کار، نان، آزادی – حکومت شورایی با محوریت طبقه‌ی کارگر به‌عنوان هسته‌ی مرکزی تحولات آینده جنبش سوسیالیستی که می‌تواند راه ورود به سوسیالیسم را هموار کند، تلاش‌های خود را در این زمینه باید دوچندان کنیم. باوجوداین  در اینجا و اکنون و با توجه به شرایط و موقعیت طبقه‌ی کارگر نسبت با سایر اقشار جامعه اعم از توده‌ی زحمتکش و سایر کنشگران اجتماعی، نسل نوپای  دهه‌ی هشتاد و نود به‌عنوان کنشگران میدانی تحولات آینده نیز توجه ویژه‌ای را طلب می‌کند.

 

۲ – بی‌شک یکی از نیازهای اصلی تشکل یابی و سازمان‌دهی پیرامون یک حزب پیشتاز، بردن آگاهی سوسیالیستی به درون طبقه‌ی کارگر و جلوگیری از انحرافات رفرمیستی درمیان این طبقه‌ی دوران‌ساز است. بنابراین ارتباط  و پیوند هر چه بیشتر و تنگاتنگ‌تر بر اساس هدف یادشده با طبقه‌ی کارگر به‌ویژه کارگران صنعت نفت و دیگر پروژه‌های نفتی و گازی مورد تأکید و بسیار حیاتی است.

 

رفقا ما هواداران سازمان فدائیان(اقلیت)- داخل کشور در هسته زاگرس مرکزی ، نوزدهمین کنفرانس سازمان را گرامی می‌داریم و برگزاری این کنفرانس را  به شما و همه‌ی کارگران و زحمتکشان و به اردوی انقلاب  تبریک می‌گوییم.

از طرف هواداران و کارگران و زحمتکشان هسته‌ی زاگرس مرکزی

مهرماه ۱۴۰۲

متن کامل نشریه کار شماره ۱۰۳۹  در فرمت پی دی اف:

POST A COMMENT.