۲۱ خرداد زادروز میلاد کیان پیر فلک، جان‌فشان کوچکمان فرخنده و گرامی باد

۲۵ آبان سال گذشته، یادآور یکی از تلخ‌ترین روزها برای مردم ایذه است. از آن روز تاکنون مردم ایذه زیر شدیدترین فشار سرکوب‌های رژیم قرارگرفته‌اند و لحظه‌ای سرکوب، پیگرد و تعقیب و زندان مردم ایذه پایان نیافته است.   در ۲۵ آبان ماه سال گذشته و در جنبش انقلابی ژینا بودیم، که نظامیان و مراکز اطلاعاتی امنیتی، بر اساس تصمیم و دستور دستگاه حکومتی و اجرائی رژیم جمهوری اسلامی برای زهرچشم گرفتن از مردم، به مقابله با تظاهرات مردم ایذه پرداختند.  فرماندهی نیروهای سرکوبگر معترضین سردار محمد علی پور بود که برای مردم ایذه شخصی مزدور و شناخته‌شده است. با هدایت و رهبری این فرمانده رژیم بود که به شکلی ناجوانمردانه و ضد انسانی سرنشینان ماشین پیر فلک‌ها را مورد آماج تیرهای خود قراردادند. این در حالی بود که به تبعیت از دستورات نظامیان و پند کیان کوچک ما به پدر که به‌فرمان نیروهای نظامی باید عمل کرد، این اتفاق شوم برای مردم ایذه رخداد. نیروهای مزدور رژیم به اعمال سرکوب خود ادامه دادند که ۸ جان‌فشان و ده‌ها زخمی و صدها دستگیری در پی داشت. خبر تازه دراین‌ارتباط تحت‌فشار قرار دادن معترضینی است که از آن زمان تاکنون زندانی و تحت شدیدترین شکنجه‌ها برای اعترافات اجباری هستند تا اقرار کنند جان‌فشانان مبارزی که از جنس خودشان بودند توسط خودشان کشته و جان باختند، داستان تهوع‌آور همیشگی رژیم که همه مردم با آن آشنا هستند.

رژیم جمهوری اسلامی از تاریخ کشتار مردم ایذه در ۲۵ آبان ماه سال گذشته تاکنون به‌زعم خود برای مهار مبارزه مردم این شهر، علاوه بر سرکوب و زندان و پیگرد همه‌جانبه و علاوه بر آزار و اذیت خانواده‌های جان‌باخته، به‌شدت درصدد امنیتی کردن فضای شهر و روستاهای اطراف برآمده است. به کاشتن دوربین‌های چشمی الکترونیکی و نصب در مکان‌های عمومی شهری اکتفا نکرده، بلکه با نصب دوربین در تمام راه‌های ورودی به روستاهای نزدیک و نصب دوربین در نقاط بلند و مشرف‌به روستاها، تعجب روستائیان را برانگیخته است. چه چیزی موجب ناامنی در روستاها است که رژیم اقدام به نصب این دوربین‌ها کرده؟ چه کسی گاو و بز را مامی برد؟ رژیم اگر راست می‌گوید آن‌ها که بی‌حساب‌وکتاب پول مردم را می‌دزدند و اغلب آدم‌های دستگاه حکومتی هستند و زیر پلک رژیم دزدی می‌کنند جلو آنان را بگیرد.

رژیم سرکوبگر و ارتجاعی جمهوری اسلامی با همه سرکوب و زندان و تعقیب پیگردی که نسبت به مردم ایذه به عمل‌آورده، ذره‌ای نتوانسته بر فضای شهر و ذهنیت عمومی مردم که در مخالفت با رژیم است غلبه کند، بلکه مردم و توده‌های شهری و روستایی همچنان رژیم را عامل بدبختی و سیاه‌روزی خود می‌دانند.

ما همه جوانان زن و مرد، توده‌های آگاه و روشنفکران انقلابی ایذه را فرامی‌خوانیم باتدبیر و درایت انقلابی با فعالیت عملی خود، همچنان به عملیات  آزار و اذیت رژیم در اشکال مناسب وهم وزن توانائی خود به افشاگری شفاهی، شعارنویسی، پخش تراکت و اعلامیه‌های دست‌نویس علیه رژیم ادامه دهند و از آن کوتاهی نکنند، با ایجاد هسته‌های فعال دو سه‌نفره به مبارزات خود تداوم بدهند.

زادروز تولد کیان عزیز را به جشن اعتراضی علیه قاتلان کیان جان‌فشان کوچکمان تبدیل کنیم. روز ۲۱ خرداد زادروز فرخنده کیان را همه‌جا به جشن و سرور و مبارزه علیه رژیم تبدیل کنیم. از دیگر خانواده‌های جان‌باختگان قیام غافل نشویم. روز ۲۱ خرداد با هدیه دسته‌های گل با هدیه هائی از شعر و ادبیات و از سرود، زادروز تولد کیان عزیز را به خانواده جان‌فشان پیر فلک تبریک و تهنیت بگوییم و یک‌لحظه در حمایت و پشتیبانی از پیر فلک‌ها غفلت نکنیم.

 

گرامی باد زادروز کیان عزیزمان

زنده‌باد انقلاب

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی- برقرار باد حکومت شورایی

هسته کارگری حمید اشرف- فعالان کارگری جنوب

۲۱ خرداد ۱۴۰۲

POST A COMMENT.