ازفراخوان شورای هماهنگی و اعتصاب سراسری معلمان حمایت کنیم

شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران، با انتشار فراخوانی در تاریخ ۲۷ آبان ، همه معلمان شاغل، پیشکسوتان بازنشسته و دانش آموزان شجاع در مدارس دولتی و غیردولتی را به اعتصاب در روزهای ۲۹ و ۳۰ آبان فراخوانده است. شورای هماهنگی در این فراخوان ضمن اشاره به کشتار بی‌رحمانه توده‌های مردم و جنایات فجیع حاکمیت طی دو ماه اخیر، ازجمله آدم‌ربایی‌ها، جنایات هولناک نیروهای سرکوب، بسیجیان و مزدوران اطلاعاتی موسوم به لباس شخصی، این اقدامات جنایت‌کارانه را قاطعانه محکوم نموده و خطاب به حاکمیت اعلام کرد :”این آغاز فصل جدیدی از اعتصابات سراسری معلمان خواهد بود.”

سازمان فدائیان(اقلیت)، ضمن حمایت از فراخوان شورای هماهنگی و اعتصاب سراسری معلمان و دانش آموزان، همه اقشار و مبارزان ازجمله دانشجویان، کانون نویسندگان ایران،سندیکای کار گران شرکت واحد اتوبوس‌رانی تهران و حومه، سندیکای کارگران هفت‌تپه، پرستاران، کارمندان دولت، رانندگان اتوبوس‌های شهری به‌ویژه کارگران را به حمایت از این فراخوان و پیوستن به اعتصاب سراسری دعوت می‌کند.

ارتجاع اسلامی به‌موازات نزدیک‌تر شدن پایان عمر ننگین خود، آشکارا بر میزان کشتار و سرکوب خونین مردمی که برای سرنگونی آن به پا خاسته‌اند افزوده است. رژیم جنایت‌کار جمهوری اسلامی طی دو ماه و چند روزی که از خیزش‌های شهری و نبردهای خیابانی گذشته است، صدها تن از جوانان و مردم مبارز را به گلوله بسته و نزدیک به ۵۰ نوجوان و کودک و دانش‌آموز را به قتل رسانده است. هزاران تن از جوانان، زنان، دانشجویان و توده‌های مردم مبارز را بازداشت و به زندان افکنده است.ده‌ها دختر جوان را ربوده و جنازه آن‌ها را تحویل خانواده‌ها داده است. در کردستان و بلوچستان اقدامات جنایت‌کارانه خود را به‌حداعلا رسانده است. این اقدامات جنایت‌کارانه هرروز ادامه داشته و بر ابعاد آن نیز افزوده‌شده است. ارتجاع اسلامی در روزهای پایانی عمر خود ممکن است به هر جنایت فجیع دیگری نیز دست بزند.

برای پایان دادن به این‌همه قتل و کشتار و آدم کشی و ناامنی، هیچ راه دیگر وجود ندارد جز آنکه این رژیم ددمنش و سرکوبگر را سرنگون کرد و تمام نظم پوسیده موجود را  برای همیشه به خاک سپرد. توده‌های مردم زجرکشیده و ستمدیده بایستی در ابعاد گسترده‌تری پا به میدان مبارزه علنی و گسترده و رویارویی با ارتجاع حاکم بگذارند. با گسترش اعتصابات سراسری معلمان، دانشجویان، دانش آموزان، اساتید دانشگاه، پرستاران، کارمندان و سایر اقشار خصوصاً با اعتصابات سراسری کارگران باید ارتجاع حاکم را در منگنه گذاشت و ارگان‌های سرکوب آن را فلج کرد، آنگاه با قیام مسلحانه توده‌ای تمام بساط نظم موجود را برچید.

سازمان فدائیان(اقلیت) تمام اقدامات جنایت‌کارانه رژیم آدم کش جمهوری اسلامی را قویاً محکوم می‌کند و از اعتصاب‌های سراسری کارگران، معلمان، دانش آموزان، دانشجویان و سایر اقشار زحمتکش حمایت می‌کند.

زنده‌باد اعتصابات سیاسی سراسری

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی- برقرار باد حکومت شورایی

زنده‌باد آزادی- زنده‌باد سوسیالیسم

سازمان فدائیان(اقلیت)

۲۸آبان ۱۴۰۱

 

کار نان آزادی- حکومت شورایی

 

POST A COMMENT.