سرکوب و کشتار وحشیانه مردم زحمتکش زاهدان را قویاً محکوم میکنیم

نبردها و خیزش‌های توده‌ای در شهرهای مختلف کشور وارد دومین هفته خود شده است.امروز در بسیاری از شهرها ازجمله زاهدان و اهواز گروه‌های زیادی از توده‌های مردم  به‌طور یکپارچه وارد خیابان شدند و پیکار انقلابی برای سرنگونی جمهوری اسلامی تداوم یافت. مردم زحمتکش و مبارز زاهدان باشعارهایی چون مرگ بر خامنه‌ای ، مرگ بر دیکتاتور، در خیابان‌های این شهر به اعتراض برخاستند. دختران بلوچ با برداشتن روسری که مورد تشویق سایر اعتراض‌کنندگان قرار گرفت، صحنه‌های درخشانی از خواست آزادی ازجمله آزادی پوشش را به نمایش گذاشتند.

نیروهای سرکوب، صفوف اعتراض‌کنندگان را موردحمله قراردادند و به روی مردم آتش گشودند.براثر تیراندازی نیروهای سرکوب و انتظامی به روی مردم بی‌سلاح در خیابان‌ها و همچنین تیراندازی به روی مردم در مسجد مکی زاهدان، ده‌ها تن کشته و زخمی شدند. با گسترش و ادامه نبرد خیابانی،هلی‌کوپتر حکومتی برای ایجاد رعب و هراس بیشتر، بر فراز آسمان زاهدان به پرواز درآمد.

علی‌رغم فضای سرکوب و حملات وحشیانه مزدوران حکومت به صفوف مردم زحمتکش، توده‌های مردم خشمگین با شجاعت و بی‌باکی به مراکز نیروهای انتظامی و سپاه یورش بردند و یکی از اماکن متعلق به سپاه،یک وسیله نقلیه متعلق به مزدوران حکومتی و کلانتری شیرآباد زاهدان را به آتش کشیدند.

مردم زحمتکش زاهدان ، زنان و جوانان جسور در سراسر کشور که برای سرنگونی رژیم جمهوری اسلامی و تمام نظم موجود به پا خاسته‌اند، به مبارزه ادامه خواهند داد. رژیم جمهوری اسلامی به پایان خط رسیده است و سرکوب و خشونت و کشتار آن  را نجات نخواهد داد.

سازمان فدائیان(اقلیت) سرکوب و کشتار وحشیانه توده‌های مردم به پا خاسته زاهدان را قویاً محکوم می‌کند.

سازمان فدائیان( اقلیت) از مبارزات توده‌های مردم زاهدان، اهواز و سایر شهرهای کشور برای سرنگونی انقلابی رژیم جمهوری اسلامی حمایت می‌کند و همه اقشار زحمتکش را به این مبارزه فرامی‌خواند.

 

زنده‌باد نبردهای خیابانی توده‌ای و قیام‌های شهری برای سرنگونی انقلابی رژیم جمهوری اسلامی

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی – برقرار باد حکومت شورایی

زنده‌باد آزادی- زنده‌باد سوسیالیسم

سازمان فدائیان (اقلیت)

هشتم مهرماه ۱۴۰۱

کار، نان، آزادی – حکومت شورائی

POST A COMMENT.