“کردستان کردستان، گورستان فاشیستان”

شهرهای مختلف استان کردستان کماکان در تب‌وتاب و ناآرام است. جوانان وزنان مبارز همچنان در کف خیابان علیه رژیم ارتجاعی جمهوری اسلامی شعار می‌دهند و خواهان سرنگونی رژیم‌اند. در برخی شهرها مانند سنندج، جو سرکوب و امنیتی بسیار شدید است. مزدوران سرکوب گر حکومتی، میدان‌ها و چهارراه‌های اصلی شهر را به اشغال خویش درآورده و آن را قرق کرده‌اند. گروه‌هایی از سرکوب گران موتورسوار که نقاب بر چهره دارند، در خیابان‌ها جولان می‌دهند. اگر وسایل نقلیه به‌وسیله بوق زدن به اشغال و قرق میدان اعتراض کنند، این مزدوران پلاک ماشین اعتراض‌کننده را می‌کنند. اگر زنان و دختران را به‌تنهایی در محلی گیر بیندازند، با باتوم آنان را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند. با این همه، آشکارا از مردم وحشت دارند. در تمامی بانک‌ها در سطح شهرهای کردستان ازجمله سنندج، از ترس یورش پیکارگران خیابانی، نرده‌های آهنی کار گذاشته‌اند و در همان حال ده‌ها مأمور از بانک‌ها مراقبت می‌کنند.

علی‌رغم تمام این ترفندها و وحشی‌گری‌ها برای پاشیدن تخم ترس و وحشت درمیان مردم، جوانان و مردم مبارز در روزهای اخیر نیز به مبارزه ادامه داده‌اند. گروه‌های بزرگی از جوانان درحالی‌که ماسک به‌صورت دارند با سنگ و آتش و حتی کیسه‌های پلاستیکی بنزین و کوکتل مولوتف هائی که از قبل آماده‌شده، در میدان‌های شهر در مقابل پلیس و مزدوران سرکوبگر صف‌آرایی می‌کنند. گروهی از زنان و جوانان مبارز شهر سنندج در وسط خیابان ششم بهمن (پاسداران فعلی) باشعارهایی چون “زن، زندگی، آزادی”، “این پیام زنانه، هدف خود نظامه”، “مرگ بر دیکتاتور”، “کردستان، کردستان، گورستان فاشیستان” به نبرد خیابانی ادامه داده‌اند. گروه‌های دیگری از انقلابیون و مبارزان شعارهایی چون “کار، نان آزادی، پوشش اختیاری”، “زن زندگی آزادی، اداره شورایی” سر دادند. درحالی‌که مزدوران مسلح رژیم با شلیک گاز اشک‌آور به‌صف پیکارجویان، تجمعات را پراکنده می‌سازند، اما نبرد دوباره در محل دیگری ادامه می‌یابد. علی‌رغم جو شدید امنیتی و اعمال خشونت پلیسی و دستگیری‌های گسترده، اما ترسی درمیان نیست. جوانان شجاع به‌ویژه دختران جسور و مبارز سنندج و سایر شهرهای کردستان وسط میدان مبارزه ایستاده‌اند و اعتراضات و پیکار خیابانی برای سرنگونی جمهوری اسلامی ادامه دارد.

در جریان حملات وحشیانه نیروهای سرکوب به تجمعات خیابانی یا در حمله به منازل و یا حتی در کوچه و خیابان تعداد زیادی از جوانان و مردم مبارز سنندج و سایر شهرهای کردستان و ایران بازداشت و زندانی‌شده‌اند. برای آزادی بازداشت‌شدگان باید تلاش کنیم. آزادی بازداشت‌شدگان و کل زندانیان سیاسی یکی از خواست‌های فوری ماست و در همه‌جا شعار “زندانی سیاسی آزاد باید گردد” را باید به شعارها خود اضافه کنیم.

 

زنده‌باد نبرد خیابانی توده‌های زحمتکش مردم برای سرنگونی نظم موجود

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی- برقرار باد حکومت شورایی

زنده‌باد آزادی- زنده‌باد سوسیالیسم

هفتم مهرماه ۱۴۰۱

فعالان و هواداران سازمان فدائیان (اقلیت) – کردستان

POST A COMMENT.