یک گزارش کوتاه از داخل کشور گزارشی از تحرکات نیروهای سرکوب در تبریز

اعتراضات پرشور توده‌های مردم تبریز علیه رژیم حاکم و حمایت از اعتراضات توده‌ای دیگر شهرهای بپا خاسته، رعب و وحشت عظیمی در دل پاسداران سرمایه انداخت. دولت ارتجاعی حاکم و مزدوران آن، از نخستین ساعات امروز پنجشنبه ۳۱ شهریور، به جمع‌آوری سطل‌های زباله از خیابان‌ها پرداختند. دوربین‌های پلیسی برای کنترل جمعیت را که در جریان اعتراضات خیابانی ازکارافتاده یا نابودشده بود، تعمیر و بازسازی نموده و بر تعداد آن‌ها افزودند. همچنین نرده‌های فلزی وسط خیابان را با جایگزینی بلوک‌های سیمانی بزرگ تقویت کردند. این تحرکات ضدانقلابی حکومتیان در بعدازظهر همین روز، با اعزام گسترده نیروهای سرکوب و مستقر نمودن آن‌ها در میدان‌ها و چهارراه‌های بزرگ شهر تبریز همراه شد. نیروهای امنیتی، مزدوران اطلاعاتی معروف به لباس شخصی، بسیج، نیروهای ویژه انتظامی و یگان موتوری مجهز به باتوم، تفنگ ساچمه‌ای، تفنگ‌های رنگ‌پاش، شوکر، اسپری فلفل و انواع ماشین‌های ضد شورش سطح شهر را جولانگاه خود قراردادند.

انبوهی از این مزدوران سرکوبگر در تمامی میدان‌ها شهر تبریز ازجمله، قونقا باشی، نصف راه، چهارراه شهناز، میدان ساعت، جلوی استانداری، بازار و خیابان تربیت مستقر شدند و هر اجتماع دونفره را با هجوم گله‌ای خود متفرق می‌نمودند.

این اقدامات تا ساعت یک‌نیمه شب ادامه داشت.

ارتجاع حاکم براین پندار است که با اعزام نیروی سرکوب و اعمال وحشی‌گری بیشتر می‌تواند در برابر قیام‌ها و شورش‌های شهری مانع ایجاد کند و توده‌های مردم زحمتکش و عاصی را به خانه‌ها برگرداند. اما توده‌های ناراضی و خشمگین مرعوب مزدوران و تجهیزات آن‌ها نخواهند شد. توده‌های مردم بارها اعلام نموده‌اند جمهوری اسلامی را نمی‌خواهند و خواهان براندازی آن هستند و به همین منظور وارد خیابان شده‌اند.

پیروزی از آن توده‌های زحمتکش مردم است.

زنده‌باد مبارزات دلاورانه مردم تبریز و مردم سراسر کشور

نابود باد رژیم جمهوری اسلامی

کار نان آزادی – حکومت شورایی

ساعت یک بامداد اول مهر ۱۴۰۱

 

POST A COMMENT.