از خواست‌ها و مبارزات کارگران فولاد اهواز حمایت کنیم

در پی مسدودکردن کارت تردد ۷ نفر از کارگران پیشرو فولاد اهواز با نام‌های کریم سیاحی، غریب حویزاوی، کاظم حیدری، مصطفی عبیات، علی الاهی‌فر، حسن جاوید حمودی و هادی وائلی، کارگران کارخانه فولاد اهواز بار دیگر در حمایت از رفقای خود دست به اعتراض زدند.

در اواخر فروردین ماه نیز از سوی مدیریت دزد و فاسد، کارت تردد ۲۰ کارگر پیشرو فولاد مسدود شده بود که با اعتراضات وسیع کارگران که از روز ۲۷ فروردین آغاز و چندین روز ادامه یافت، مدیریت مجبور به عقب‌نشینی در برابر کارگران شد.

این بار نیز کارگران فولاد از روز ۵ شنبه در حمایت از رفقای خود در برابر استانداری دست به تجمع زدند. کارگران فولاد هم‌چنین خواستار راه‌اندازی خطوط تولید، پرداخت حق بدی آب و هوا و اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل هستند. کارگران فولاد به مداخلات یکی از نمایندگان مجلس اسلامی در انتصاب‌های کارخانه نیز شدیدا اعتراض دارند. انتصاباتی که یکی از نمونه‌های فساد سیستماتیک حاکم است.

امروز شنبه اول مرداد ماه نیز کارگران فولاد در ادامه تجمع روز ۵ شنبه بار دیگر در برابر استانداری تجمع کرده و اعلام کردند تجمعات اعتراضی‌ خود را تا رسیدن به خواست‌های‌شان در روزهای آینده ادامه خواهند داد.

سازمان فدائیان (اقلیت) ضمن حمایت از تمامی خواست‌های کارگران فولاد اهواز، خواستار بازگشت به کار سریع و بدون قید و شرط کارگرانی است که کارت‌های ورودشان مسدود شده است.

سازمان فدائیان(اقلیت) معتقد است که موفقیت کارگران در گرو اتحاد و مبارزه است. زمانی که کارگران ایران در یک تن واحد وارد مبارزه شوند، بی‌شک هیچ قدرتی یارای مقابله با آن‌ها را ندارد. کارگر متحد همه ‌چیز، کارگر متفرق هیچ چیز.

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی- برقرار باد حکومت شورایی

نابود باد نظام سرمایه‌داری

زنده‌ باد آزادی- زنده‌ باد سوسیالیسم

سازمان فدائیان (اقلیت)

اول مردادماه ۱۴۰۱

کار، نان، آزادی – حکومت شورایی

POST A COMMENT.