پیام تسلیت شورای همکاری نیروهای چپ و کمونیست به مناسبت درگذشت رفیق مسعود دقیقی اصل

پیام تسلیت شورای همکاری نیروهای چپ و کمونیست

به مناسبت درگذشت رفیق مسعود دقیقی اصل

 

با کمال تأسف مطلع شدیم که روز ۲۷ دسامبر ۲۰۲۱ رفیق مسعود دقیقی اصل، یکی از فعالین سازمان اتحاد فدائیان کمونیست و رفیق فعال شورای همکاری نیروهای چپ و کمونیست، بعد از تحمل یک دوره بیماری در یکی از بیمارستان‌های شهر گوتنبرگ سوئد چشم از جهان فروبست.

رفیق مسعود از دوران نوجوانی به صفوف سازمان چریکهای فدائی خلق ایران پیوست و در جریان انشعاب  به سازمان اقلیت پیوست. وی بعد از مدتی فعالیت مخفی، دستگیر شد و زندان و شکنجه را تجربه کرد.

بعد از آزادی از زندان به مبارزه‌اش ادامه داد و  پس از مدتی ناگزیر از کشور خارج شد. او متعاقباً  به مبارزه خود در سازمان اتحاد فدائیان کمونیست ادامه داد و تا آخرین روزهای زندگی‌اش از انجام وظائف انقلابی‌اش باز نماند. اما  متأسفانه بیماری امانش نداد و با درگذشت نابهنگامش جنبش کارگری و کمونیستی ایران یکی دیگر از فعالین و یاران پیگیر و مبارز خود را از دست داد.

ما درگذشت رفیق مسعود دقیقی اصل را به خانواده و دوستان  و هم‌رزمانش به‌ویژه رفقای اتحاد فداییان کمونیست از صمیم قلب تسلیت میگوئیم و خود را در غم و اندوه آن‌ها شریک می‌دانیم.

 

یاد و خاطره رفیق مسعود، کارگر کمونیست و انقلابی گرامی باد!

۲۹ دسامبر ۲۰۲۱ برابر با ۸ دی ماه ۱۴۰۰

امضاها: اتحاد فدائیان کمونیست، حزب کمونیست ایران، حزب کمونیست کارگری- حکمتیست، سازمان راه کارگر، سازمان فدائیان (اقلیت) و هسته اقلیت.

 

POST A COMMENT.