برگزاری اکسیون در ونکوور کانادا

طبق فراخوان کارزار دفاع از مبارزات مردم ایران – ونکوور( کانادا) روز پنجشنبه ۲ سپتامبر ۲۰۲۱، اکسیونی در حمایت از توده‌های ستمدیده افغانستان و در همبستگی با مردم این کشور بر علیه فاشیست‌های طالبان در مرکز شهر ونکوور برگزار گردید. در این اکسیون، شرکت کنندگان ضمن حمل چندین بنر که شعارهایی علیه آمریکا و ضد طالبان در آن بچشم می‌خورد، همراه با پوسترهایی که وضعیت اسفبار کودکان و زنان و مردمی که پس از حاکم شدن تروریست‌های مرتجع اسلامی و آدم کشان طالبان را نشان می‌د‌اد، نظر  رهگذران  را نسبت به وقایع اسفناکی که  در دو هفته اخیر در افغانستان روی داده است جلب و جنایات طالبان  را در برابر دید آنان قرار دادند.

در این اکسیون ضمن صحبت‌های چند تن از فعالین کارزار، سخنرانانی از فیلیپین، دانشجویی از دانشگاه  یو بی سی در ونکوور، شرکت داشته و به سخنرانی پرداختند. آنها ضمن اعلام همبستگی با مردم محروم افغانستان، اظهار داشتند که سیاست جنایتکارانه آمریکا و همکاری کشورهای اروپایی در به‌قدرت رساندن طالبان، زندگی و هستی مردم، بخصوص زنان این کشور را به نابودی کشانده و افغانستان را به یک ویرانه بدل خواهند نمود.

سخنرانان در انتهای صحبتهای خود به این مسئله مهم تاکید نمودند که تنها راه رهایی مردم افغانستان از دست تروریست‌های اسلامی طالبان، همبستگی همه جانبه جهانی در دفاع و حمایت از مردم بی دفاع این کشور است. در این اکسیون یک فعال اجتماعی از افغانستان، ضمن محکوم کردن طالبان، از کارزار ونکوور و سخنرانان آن  تشکر فراوان نمود که در این کشور صدای مردم محروم افغانستان شده اند. فعالین سازمان در ونکوور، در این اکسیون شرکت داشتند.

زنده باد آزادی – زنده باد سوسیالیسم

زنده باد همبستگی جهانی علیه امپریالیسم آمریکا و سرمایه‌داری جهانی

سرنگون باد طالبان، چه در کابل، چه تهران

فعالین سازمان فدائیان(اقلیت) ونکوور -کانادا

۴ سپتامبر ۲۰۲۱

POST A COMMENT.