اخباری از اعتراضات مردم

اعتراضات مردم در رباط کریم

دیروز (چهارشنبه ۶ مرداد) مردم رباط کریم هم همچون دیگر شهرهایی که تا امروز به خیابان آمده بودند به این اعتراضات پیوستند. شاید گوشه به گوشه باشد، اما این خشم و قیام چیزی نیست که آرام بگیرد. مردم دیگر نابودی جمهوری اسلامی را می‌خواهند.

بازداشت‌های گسترده در بهبهان

به گزارش منابع محلی از بهبهان حمله‌ی نیروهای امنیتی به منازل کسانی که ماموران احتمال می‌دهند در تجمعات اخیر حضور داشته‌اند ادامه دارد. فریاد بهبهان گزارش می‌دهد حداقل شانزده نفر در شب گذشته بازداشت شده‌اند که از این تعداد برخی با سپردن تعهد و برخی با امضای برگه‌ای که بر اساس آن اظهار داشته‌اند در تجمعات اخیر نبوده‌اند آزاد شده‌اند اما چهار نفر از بازداشت‌شدگان به نام‌‎های عظیم حسنی، مهدی مصباح، آرمین کیانی و بهمن طیبی به زندان بهبهان منتقل گشته‌اند.

بازداشت یک فعال سیاسی در روستاهای بندر انزلی

روز گذشته ولی‌الله آقاجانی معروف به مهران مافان از اهالی روستای معاف آبکنار از توابع بندر انزلی، که چند روز پیش در صفحه‌ی اینستاگرامش فراخوانی برای تجمع مردمی در حمایت از خوزستان نشر داده بود، بازداشت شد.

او که به دلیل شرایط جسمی‌اش تحت پوشش بهزیستی قرار دارد، به زندان انزلی منتقل شده است.

خبر ارسالی از یاران #همراه_سرخط

حکومت نظامی در شهرها و روستاهای خوزستان

در سکوت رسانه‌های خبری دسته دسته گردان‌های وحشی  سرکوب خانه به خانه شهرها و روستاها را به دنبال مردم شورشی جستجو می‌کنند. بازداشت‌های جمعی و محاصره‌ی مناطق در جریان است. نیروی سرکوب جمهوری اسلامی دارد از مردمِ قیام انتقام می‌گیرد و رسانه‌های جریان اصلی مطلقا سکوت کرده‌اند و به دنبال سرگرمی‌های تازه‌تری می‌گردند.

من پشیمان نیستم

علی حسن‌زاده جوانی که در تجمع اعتراضی فردیس کرج، پلاکارد بالای سرش برده بود: ما اغتشاشگر نیستیم، ما معترضیم. مملکت ما این همه معادن نفت و طلا داره ولی مردم ما در سطل آشغال‌ها به دنبال غذا می‌گردند.

علی حسن‌زاده توسط اطلاعات بازداشت و به دادسرای فردیس انتقال داده شد. قاضی سه بار از او پرسیده ابراز ندامت و پشیمانی کن و برو!

علی حسن‌زاده جواب داد: من به هیچ عنوان پشیمان نیستم و یک معترض هستم و از مرگ نمی‌ترسم.

وی هنوز در بازداشت به‌سر می برد.

POST A COMMENT.