در همبستگی با خانواده‌های قربانیان تروریسم اسلامی در پاریس

در پی اقدامات تروریستی شامگاه ١٣ نوامبر (٢٢ آبان ماه) در  چند نقطه پاریس، بیش از ١٢٠  تن از مردم بی‌دفاع کشته و صدها نفر مجروح شدند که وضعیت ده‌ها تن وخیم اعلام شده است. این حملات وحشیانه که گروه اسلام‌گرای داعش مسئولیت آن‌ها را به عهده گرفته از جمله شامل انفجار در استادیوم ورزشی، حمله مسلحانه و کشتار در یک رستوران و گروگانگیری در یک سالن کنسرت و کشتار وحشیانه تماشاچیان بوده است.

طی سال جاری این دومین بار است که دستجات اسلام‌گرا به کشتار در پاریس پرداخته‌اند. در ژانویه نیز در حمله به دفتر نشریه فکاهی “شارلی ابدو”، ۱۴ تن از اعضای تحریریه این مجله انتقادی به طرز فجیعی کشته شدند.

امروزه جان و زندگی مردم بی‌دفاع و غیرنظامی، چه در فرانسه، چه در خاورمیانه و چه در سایر نقاط جهان از جمله آماج حملات وحشیانه گروه‌ها و دولت‌های اسلام‌گرایی قرار گرفته که خود محصول سیاست‌های ضد کمونیستی و جنگ‌طلبانه قدرت‌های امپریالیستی در منطقه‌ خاورمیانه است. دهه‌های متمادی است که دولت‌های امپریالیستی از جمله فرانسه دست در دست نیروهای مرتجع منطقه به حمایت و تقویت جریانات اسلام‌گرا پرداخته که به طور سیستماتیک سرکوب و جنایت می‌کنند. نباید فراموش کرد که تقویت گروه‌ها ودولت‌های اسلام‌گرای مرتجع، همواره جزء جدائی‌ناپذیری از سیاست ضدکمونیستی قدرت‌های امپریالیست در خاورمیانه بوده است. نباید فراموش کرد که سیاست تجاوزکارانه و اشغال‌گرایانه امپریالیسم آمریکا و متحدین آن، همراه با حمایت و تقویت اسلام‌گرایان بوده است. حمایت از جمهوری اسلامی و دعوت اخیر از حسن روحانی نماینده رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی، از جمله این سیاست‌هاست. رژیمی که  قریب چهار دهه مخالفین خود را نه تنها در زندان‌ها و شکنجه‌گاه‌های ایران، بلکه در خاک کشورهای اروپایی از جمله در خاک فرانسه ترور کرده و به طرز فجیعی به قتل رسانده است.

تشکیلات خارج کشور سازمان فداییان (اقلیت)، ضمن اعلام همبستگی با خانواده‌های قربانیان تروریسم اسلامی در فرانسه، حملات وحشیانه گروه تروریستی اسلام‌گرای داعش و کشتار وحشیانه مردم را در پاریس شدیداً محکوم می‌کند.

زنده باد همبستگی بین‌المللی

نابود باد سرمایه‌داری – زنده باد سوسیالیسم

تشکیلات خارج کشور سازمان فداییان (اقلیت)

۱۴ نوامبر ۲۰۱۵  (برابر با ٢٣ آبان ماه)

متن کامل در فرمت پی دی اف

POST A COMMENT.