بازداشت‏ شدگان روزهای اخیر، فوراً باید آزاد شوند

logoبعد از ظهر امروز، دوشنبه هشتم تیر، هزاران تن از جوانان و دیگر اقشار مردم معترض تهران، در میادین و خیابان های مختلف این شهر، دست به تجمع و راهپیمائی زدند.
ساعت حدود شش بعد از ظهر، متجاوز ازهزارتن از مردم معترض، درمیدان انقلاب وخیابان های اطراف آن دست به تجمع زدند.اعتراض کنندگان که به تدریج برشمار آن ها افزوده می شد، باسردادن شعار”مرگ بر دیکتاتور”، باردیگرتنفر و انزجار خویش را، ازرژیم دیکتاتوری حاکم اعلام داشتند. همزمان با این تظاهرات، جمعیتی در همین ابعاد، درمیدان ولی عصرنیز دست به تجمع زدند و حدود ساعت هفت بعد ازظهر، درحالیکه دست های خود را، به علامت پیروزی بالا نگاه داشته بودند، به سمت ونک و شریعتی ، به حرکت درآمدند. اخبار انتشاریافته حاکی ازآن است که، راه پیمائی ها و اجتماعات اعتراضی مشابهی ، درمیدان تجریش و میدان یوسف آباد نیز برگزارشده است.
اجتماعات و راهپیمائی های اعتراضی امروز، در شرایطی برگزارگردید که شهر تهران، مملو ازنیروهای سرکوب رژیم بود و حالت حکومت نظامی به خود گرفته بود. در تمامی خیابان های اصلی و حتا کوچه ها، درنقاط مرکزی شهر، نیروهای گارد ویژه، بسیج، سپاه پاسداران و نیروهای لباس شخصی ، مستقر شده ودر حالت آماده باش بودند. در عین حال نیروهای موتورسوار و ماشین های گاردویژه نیز ، به منظورایجاد رعب و وحشت ، به صورت ستونی ، درنقاط مرکزی شهر، مرتباً درحرکت بودند.
دراثریورش های وحشیانه نیروهای سرکوب، امروز نیزچندین نفر مورد ضرب و شتم قرارگرفته و شمار زیادی نیز دستگیر شدند. دستگیر شدگان امروز نیز مانند سایر دستگیر شدگان روزهای اخیر، به زندان اوین و  سایرزندان های مخوف رژیم منتقل شده وشدیداً تحت فشار و شکنجه قراردارند. شمار بازداشت شدگان اکنون از ۲۵۰۰ نفر هم تجاوز نموده وزندان اوین نیز پرشده است.

مردم مبارز ایران!

جان این بازداشت شدگان و جان همه زندانیان سیاسی در خطر است! خامنه ای، قوه قضائیه را موظف نموده هرچه زودتربازندانیان تعیین تکلیف نماید. در همین رابطه ، رئیس قوه قضائیه نیز هیاُت سه نفره ای را، مرکب از دری نجف آبادی، رئیسی و پورمحمدی، از عوامل اصلی و مجریان قتل های زنجیره ای و قتل عام زندانیان سیاسی در سال ۶۷ ، برای اجرای فرمان خامنه ای و تعیین تکلیف بادستگیر شدگان، تعیین نموده است!
هرچقدر پایه های حکومت اسلامی سست تر و لرزان تر، و خطرسقوط ولی فقیه نزدیک تر می شود، بر شدت سرکوب، بیرحمی و وحشی گری های رژیم خون ریز جمهوری اسلامی نیزافزوده می شود. هم اکنون نه فقط هر روزه مردم را درکوچه و خیابان به گلوله می بندند و جان آن ها را می گیرند، بلکه جان هزاران زندانی سیاسی و بازداشت شدگان اخیر،که در زیر شکنجه های وحشیانه قرار دارند ، و وزیراطلاعات رژیم روز گذشته آن هارا “ضدانقلاب ” نامید، نیز در خطراست، و سرنوشت آن ها نیز نامعلوم است!ازاینرو، باید مصرانه تر از گذشته خواستارآزادی بازداشت شدگان شویم ونگذاریم، رژیم ددمنش جمهوری اسلامی، به جان آن ها آسیب برساند.
سازمان فدائیان (اقلیت)، باردیگر یورش مزدوران حکومتی به صفوف مردم معترض ، ضرب وشتم ودستگیری آن ها را قویاًمحکوم می کند و خواستارآزادی فوری و بی قید وشرط تمامی زندانیان سیاسی  و بازداشت شدگان اخیر است.
سازمان فدائیان (اقلیت) همه کارگران ، کارکنان و کارمندان دولتی ، پرستاران وتمام پرسنل بیمارستان هارا به اعتصاب فرا می خواند.
رژیم جمهوری اسلامی را باید با یک اعتصاب عمومی سیاسی و قیام مسلحانه برانداخت.

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی – برقرار باد حکومت شورائی

زنده بادآزادی- زنده باد سوسیالیسم

سازمان فدائیان (اقلیت)

۸ تیر ۱۳۸۸

کار – نان – آزادی  –  حکومت شورائی

POST A COMMENT.