کارگران و زحمتکشان، به حرکت اعتراضی و اعتصابی هم طبقه ای خود بپیوندید. فعالان جنبش کارگری احزاب سازمانها به حمایت از حرکت اعتصابی کارگران برخیزید.!

بیش از۵۰ روز از اعتصاب طولانی کارگران کشت وصنعت نیشکر هفت تپه وبیش از ۵ روز از اعتصاب کارگران صنایع نفت، گاز وپتروشیمی ها می گذرد. مبارزات کارگران وجنبش کارگری بطور آشکاری وارد یک فاز بالاتری شده است.حرکت اعتصابی کارگران این مجموعه ها بشدت در حال گسترش است. علاوه براین مجموعه ها صنایع دیگری نیز در حال پیوستن به جنبش اعتراضی واعتصابات کارگری هستند.

این حرکات اعتراضی که عمدتا درشکل غالب اعتصاب است نشانه ای از حرکت آگاهانه وسازمان یافته طبقه کارگر است که تجربه تلخی از سرکوب های رژیم درشکل های پیشین ازمبارزه  دارد ونمی خواهد مثل گذشته مورد معامله وسازش قراربگیرد.با نظمی بسیار جدی وپوشیده از چشم رژیم ونیروهای بینابینی وواسطه  به این راه حل انقلابی رسیده است.

اعتصابی که بر بستر بحران عمیق چند ساله ای شکل گرفته سر باز ایستادن ندارد بلکه میل غالب آن در حال گسترش است . ما در روزهای آینده شاهد خواهیم بود که علاوه بر مجموعه های گسترده پروژه های نفت، گاز،پتروشیمی صنایع دیگری به این اعتصاب بپیوندند.

ما معتقد هستیم که در شرایط بحرانی کنونی که رژیم درمانده ودرنهایت استیصال وفروپاشی است توانائی پاسخگویی به هیچ یک از خواسته های کارگران وزحمتکشان را ندارد وعاجزوناتوان از حل مشکلات اجتماعی می باشد.

کلیه اجزاء طبقه کارگردر رسته ها ورشته های دیگر را فرامی خوانیم به اعتصابات کارگری بپیوندند هم طبقه ای های خودرا دراین حرکت راستین ورهایی‌بخش از ستم سرمایه داری ورژیم جمهوری اسلامی برهانند.

ما کلیه نیروها احزاب وسازمان های کارگری وعموم حامیان این جنبش وجنبش عمومی اجتماعی را فرامی خوانیم که در شرایط حساس وتعیین کننده کنونی از حمایت حداکثری خود از کارگران وزحمتکشان دریغ نکنند.

هرچه گسترده تر باد اعتراضات واعتصابات کارگری.

 نابود باد رژیم سرمایه داری جمهوری اسلامی.

برقرارباد حاکمیت شورایی کارگران وزحمتکشان.

زنده باد انقلاب! زنده باد سوسیالیسم!

فعالان کارگری جنوب ۱۴ /۵ /۱۳۹۹

متن کامل نشریه کار شماره ۸۸۲ در فرمت پی دی اف

POST A COMMENT.