گزارش آکسیون ۱۳جولای در محکومیت صدور حکم اعدام برای معترضان آبان ماه

گزارشی از تجمع اعتراضی در محکومیت صدور احکام اعدام جوانان زندانی قیام آبان ماه ۱۳۹۸در استکهلم سوئد

بنابر فراخوان  قبلی شورای حمایت از مبارزات آزادیخواهانه مردم ایران روز  دوشنبه ۱۳ جولای برابر با ۲۳ تیرماه شماری از اعضا و دوستداران احزاب و سازمان‌های چپ و کمونیست و همچنین تعدادی از  کمونیست‌ها و آزادیخواهان مستقل در اعتراض به صدور احکام قرون وسطایی  جمهوری اسلامی  جنایتکار برای سه تن از معترضان آبان ماه، یک اکسیون اعتراضی در میدان سرگل توریت استکهلم برگزار گردید . در این تجمع اعتراضی  به‌رغم قانون وضع شده سوئد در رابطه محدودیت‌های کرونایی، ده ها نفر  شرکت داشتند. با این حال پلیس رضایت داد که این تجمع اعتراضی فقط به مدت یکساعت برگزار گردد. شرکت کنندگان در این تجمع ضمن اعلام انزجار عمیق از صدور و تأیید حکم اعدام برای امیر حسین مرادی، محمد رجبی، سعید تمجیدی و دیگر متھمان اعتراضات دی ماه ٩۶ و آبان ٩٨، خواهان لغو این احکام و آزادی بی قید و شرط کلیه دستگیر شدگان اعتراضات سال‌ھای اخیر شدند. خاطر نشان می شود که فعالین سازمان فدائیان (اقلیت) سوئد نیز در این آکسیون حضور فعال داشتند و توسط یکی از فعالان این سازمان اطلاعیه‌ای  در این رابطه قرائت گردید.

 

گزارشی از تجمع اعتراضی در محکومیت صدور احکام اعدام جوانان زندانی قیام آبان ماه ۱۳۹۸ در آمستردام هلند

برابر فراخوان کمیته حمایت از مبارزات کارگران و زحمتکشان ایران در هلند و فراخوان حمایتی فعالین سازمان فدائیان (اقلیت) در هلند، درارتباط با صدور حکم اعدام جوانان دستگیر شده آبان ۹۸ و سایر بازداشت شدگان و زندانیان سیاسی،در تاریخ ۱۸ ژولای از ساعت ۱۵ تا ۱۷ یک آکسیون اعتراضی در محل میدان دام آمستردام برگزار شد. نصب چادر و پلاکارد کشته شدگان قیام آبانماه و عکس های امیر حسین مرادی، سعید تمجیدی و محمد رجبی ، شعار علیه رژیم جمهوری اسلامی و پخش موزیک و ترانه سرود مورد توجه مراجعین قرار گرفت. ایرانیان زیادی در این تجمع اعتراضی شرکت داشتند. دراین تجمع بیانیه کمیته حمایت از مبارزات کارگران و زحمتکشان ایران در هلند به زبان هلندی و انگلیسی در محکومیت صدور احکام اعدام خوانده شد. فعالین سازمان فدائیان( اقلیت ) اطلاعیه کمیته خارج کشور سازمان  به زبان انگلیسی در رابطه با محکومیت صدور احکام اعدام را پخش کردند.

سرنگون باد جمهوری اسلامی برقرار باد حکومت شورایی 

فعالین سازمان فدائیان( اقلیت ) – هلند

گزارشی از تجمع اعتراضی در محکومیت صدور احکام اعدام جوانان زندانی قیام آبان ماه ۱۳۹۸ در کپنهاک دانمارک

برطبق فراخوان نیروهای چپ و کمونیست و فراخوان حمایتی فعالین سازمان فدائیان (اقلیت) در دانمارک روز شنبه ۱۸ ژوئیه ۲۰۲۰، ساعت ۱۴ تا ۱۵ یک اکسیون اعتراضی نسبت به صدور حکم اعدام برای سه تن از مبارزان آبان در میدان Gammeltorv برگزار گردید. در این مراسم با نشان دادن عکس‌هائی از اعدام شدگان و پلاکارد کشته شدگان قیام آبان ماه و عکس‌های امیر حسین مرادی، سعید تمجیدی و محمد رجبی به همراه شعارنوشته هایی از جمله زندانی سیاسی آزاد باید گردد و پخش موزیک و ترانه سرود مورد توجه مراجعین قرار گرفت. ده‌ها تن از نیروهای چپ و کمونیست در این تجمع اعتراضی شرکت داشتند. بیانیه کوتاهی به زبان دانمارکی توسط فعالین سازمان فدائیان (اقلیت) در محیط بین مراجعین این آکسیون پخش گردید. این تجمع با سخنرانی کوتاهی از سوی یکی از شرکت کنندگان دانمارکی و پخش سرود انترناسیونال به پایان رسید.

کار، نان، آزادی – حکومت شورائی

فعالین سازمان فدائیان (اقلیت) – دانمارک

۱۸ ژوئیه ۲۰۲۰

متن کامل نشریه کار شماره ۸۷۹ در فرمت پی دی اف

POST A COMMENT.