تشدید حملات اسلام‌گرایان و ترور کودکان در پاکستان را محکوم می‌کنیم!

در ادامه تشدید حملات گروه‌های مختلف اسلام‌گرا در خاورمیانه و آسیا، این بار بیش از صد کودک دبستانی در منطقه پیشاور پاکستان در روز ۱۶ دسامبر سال جاری توسط نیروهای وابسته به طالبان کشته شدند. به گفته‌ی این گروه، کشتار این ۱۴۱ نفر، که ۱۳۲ تن از آن‌ها کودک بودند، اقدامی تلافی‌جویانه در برابر حمله اخیر ارتش پاکستان به طالبان در ناحیه شمال وزیرستان بوده است.

با گسترش خشونت و جنایات در منطقه خاورمیانه، گروه‌های سازمان‌یافته اسلامی طی سال‌های اخیر بیش از پیش مردم بی‌دفاع، زنان و کودکان را مورد هدف قرار داده‌اند.

یک روز پیش‌ از این واقعه نیز در سیدنی استرالیا یک آخوند ایرانی‌تبار ساکن استرالیا که از گروه جنایتکار داعش حمایت کرده بود، با حمله به یک کافه، ده‌ها تن را به گروگان گرفت. در نتیجه این درگیری ۳ تن از جمله تروریست اسلامی کشته شدند.

در اواخر نوامبر سال جاری هم یک گروه ارتجاعی اسلام‌گرا در کنیا، مسافران یک اتوبوس را پیاده کرده و از آن‌ها سوال کرده بودند که آیا مسلمان هستند یا خیر؟ تمام مسافرانی که گفته بودند مسلمان نیستند، با رگبار گلوله کشته شده بودند.

اقدامات تروریستی و وحشیانه گروه‌های اسلامی – چه به عنوان گروه‌های اپوزیسیون و چه از سوی گروه‌ها و دستجات دولتی و وابسته به دولت‌های ارتجاعی منطقه، از یک‌سو  زنان، کودکان و مردم بی‌دفاع  را هدف قرار داده و از سوی دیگر موجب برقراری جو پلیسی، کنترل و عدم امنیت اجتماعی می‌گردند.

کمیته خارج کشور سازمان فداییان (اقلیت) این اقدامات  تروریستی و ضد بشری را محکوم می‌کند. کشتاری که در دهه ۶۰ در ایران و توسط جمهوری اسلامی اعمال شد، امروز در دیگر کشورها از سوی گروه‌ها و دستجات اسلامی و ارتجاعی که در اپوزیسیون رسمی و غیررسمی‌اند، صورت می‌گیرد.

زنده باد آزادی – زنده باد سوسیالیسم

کمیته خارج کشور سازمان فداییان (اقلیت)

۱۸ دسامبر ۲۰۱۴ (۲۷ آذر ۱۳۹۳)

متن کامل در فرمت پی دی اف

POST A COMMENT.