بهاران خجسته باد- فعالین و هواداران سازمان فدائیان (اقلیت)- داخل کشور

فرارسیدن سال نو در اتحاد و مبارزه علیه ویروس کرونا و حاکمان جنایتکار جمهوری اسلامی را بر عموم کارگران و زحمتکشان شادباش می‌گوییم.

امسال در شرایطی به استقبال بهارمی رویم که مردم دنیا با ویروس کرونا دست‌وپنجه نرم می‌کنند و مردم ما هرروز شاهد پرپر شدن بیشتر عزیزانشان هستند.

امیدواریم  این بیماری مرگ‌باری که رژیم جمهوری اسلامی بر سر مردم آوار کرد، هرچه زود‌تر از زندگی مردم رخت بربندد و کار وزندگی عموم مردم ایران هر چه زودتر به حالت عادی برگردد.

کارگران و زحمتکشان

مردم ما در سالی که گذشت با رویدادهای فاجعه‌بار”طبیعی” و اجتماعی متعددی روبرو شدند و درهمان ماه‌های نخست صدها تن از مردم در اثر بی‌لیاقتی رژیم حاکم و بی‌توجهی آن به زندگی و جان مردم جان خود را از دست دادند. درحالی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌که بسیاری از رویدادها و حوادث “طبیعی” قابل پیش‌بینی و پیش‌گیری بود و می‌‌‌شد جلو این فجایع را گرفت یا دست‌کم خسارات مالی و جانی آن را کاهش داد.

رژیم جمهوری اسلامی در طول ۴۱ سال حاکمیت خود جنایات متعدد و هولناکی مرتکب شده ، میلیون‌‌‌‌‌ها تن از مردم را به فقر و فلاکت و بدبختی سوق داده وزندگی آن‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها را به تباهی کشانده است .

هنوز زخم‌‌های عمیق حاصل از سیل و زلزله ترمیم نیافته بود که ارتجاع حاکم صفوف مردم به‌جان‌آمده‌ای را که در اعتراض به گرانی‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها و برای تغییر وضع موجود به قیام برخاسته بودند، به خاک و خون کشید ، ۱۵۰۰ معترض خیابانی را به گلوله بست و بیش از ده هزار تن را بازداشت و زندانی کرد. اما تجربه ثابت کرده است که با سرکوب و سرنیزه و کشتار و زندان، نمی‌توان در برابر مبارزات توده‌های مردم زحمت‌کشی که دیگر نمی‌خواهند و حتی نمی‌توانند وضع موجود را تحمل کنند سد غیرقابل عبوری ایجاد کرد. اعتراضات پرشور خیابانی و قیام آبان ۹۸ سرکوب شد اما تردیدی نیست که اعتراضات گسترده‌تر و قیام‌های دیگری درراه است و “نیست تردید زمستان گذرد- وز پی‌اش پیک بهار با هزاران گل سرخ می‌آید”!

ما فعالین و هواداران سازمان فداییان (اقلیت) داخل کشور

ضمن تبریک بهار و سال نو و نوید پیروزی قطعی نو بر کهنه ، سال جدید را با تشدید مبارزه برای سرنگونی رژیم جمهوری اسلامی و استقرار حکومت شورایی کارگران و زحمتکشان آغاز می‌کنیم.

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی   –   برقرار باد حکومت شورایی

زنده‌باد آزادی – زنده‌باد سوسیالیسم

کار   نان  آزادی   حکومت  شورایی

 

فعالین و هواداران سازمان فدائیان (اقلیت)- داخل کشور

۱ / ۱ / ۹۹

متن کامل نشریه کار شماره ۸۶۲ در فرمت پی دی اف

POST A COMMENT.