بهاران خجسته باد!- فعالین سازمان فدائیان(اقلیت)- داخل کشور

امسال در حالی بهار فرا می‌رسد، که دنیای سرمایه‌داری فرو رفته در بحران بیش از همه سال‌های گذشته، زندگی را بر توده های کارگر و زحمتکش و مردم تهی دست سخت و مشکل کرده است.

کارگران و زحمتکشان ایران علاوه بر شرایط سنگین و اختناق زده در زیر سیطره  بیش از چهل ساله حکومت سرمایه‌داری اسلامی، امسال در شرایطی واقعا دردناک دچار گرفتاری مضاعف و شیوع بیماری مسری شده‌اند. فقر، بیکاری، زمختی زندگی، در شرایط کنونی بی حد و حصر و در تصور نمی‌گنجد. حبس در حبس، خانواده‌ها در اضطراب و استرس و ملاقات‌ها ممنوع شده است.

خانواده‌های کارگران و زحمتکشان ایران در تنگدستی کامل میزبان مهمان ناخوانده‌ی دنیای سرمایه‌داری شده‌اند. میهمانی که بی رحمانه جان مردم فلاکت زده را فوج فوج می‌گیرد، و از زندگی ساقط می‌کند.

اما، بهار! بی دریغ و فارغ از بخل دنیای طماع سرمایه‌داری حاکم، آغوش خود را باز کرده و بر همه جا لبخند می‌زند.

چرخه و گردش اجتماع و جامعه نیز ناچار به پیروی از اصل تغییر  و دگرگونی است. همانگونه که تاکنون بوده. ما اطمینان داریم که توده‌ها و کارگران و زحمتکشان ایران در پی این سال‌های  تیره و نفس‌گیر، با عزمی جزم و محکم درآینده‌ی نزدیک عروج خواهند نمود و گام‌های سریعی برای تغییر وضع موجود برخواهند داشت. ما فرا رسیدن بهار را به کارگران و زحمتکشان و خانواده‌های آنان، به همه‌ی آنانی که آرزوی سعادت، و بهروزی  طبقه کارگر را دارند تبریک می‌گوئیم. مشتاقان مبارزه سیاسی و اجتماعی، رزمندگان راه رهایی کارگران و زحمتکشان و همه‌ی پیکار گران انقلابی کمونیست فرا می‌خوانیم.

دنیای سرمایه‌داری، با ره آورد و شیوع بیماری خود ساخته، نمی‌تواند از بحرانی که فلج و زمین گیرش کرده خارج شود. ما همه‌ی دوست‌داران طبقه‌ی کارگر را به مبارزه ای پیگیر و سازمان یافته علیه رژیم سرمایه‌داری جمهوری اسلامی فرا می خوانیم!

رژیم جمهوری اسلامی در شرایط کنونی همان ضعیف‌ترین حلقه از زنجیره‌ی سرمایه‌داری است، که بیش از همه دوره‌ها و حیات نکبت بارش لرزان و ناپایدارتر است. وظیفه طبقه کارگر آگاه و احزاب و سازمان‌های پیشتاز کمونیست است که با حرکت تاریخی خود، و متشکل در نهادی تشکیلاتی با یک اعتصاب عمومی_سیاسی و در قیامی مسلحانه به عمر رژیم سرمایه‌داری جمهوری اسلامی پایان بدهند.

 

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی- برقرارباد حکومت شورائی

زنده باد آزادی – زنده باد سوسیالیسم

کار،نان،آزادی – حکومت شورائی

۲۹ / ۱۲/ ۱۳۹۸

فعالین سازمان فدائیان(اقلیت)- داخل کشور

متن کامل نشریه کار شماره ۸۶۲ در فرمت پی دی اف

POST A COMMENT.