پیام هسته‏ ی حمید مؤمنی به مناسبت چهل و نهمین سالگرد نبرد حماسۀ سیاهکل در ۱۹ بهمن ۴۹

با درودهای بیکران به تمامی رفقا، کادرها، دوستان و هواداران سازمان فدائیان(اقلیت) و گرامی داشت یاد و نام تمامی رفقایی که با عمل دلیرانه و ساختارشکنانۀ ی خود در ۱۹ بهمن۴۹ فضای خفقان و رکود سیاسی حاکم بر جامعه را درهم شکستند و جان برکف با آرمان های سوسیالیستی و خون سرخشان جو ترس و سکوت و ناامیدی را به جوّی پرشور و انقلابی تبدیل کردند. جانفشانی و صداقت انقلابی آن رفقا بی گمان الهام بخش نبردهای بزرگ آتی ما در راه آزادی وسوسیالیسم خواهد بود.

ما هواداران سازمان فدائیان(اقلیت) متشکل در هسته حمید مؤمنی، اعلام میکنیم که حکومت شورائی کارگران و زحمتکشان تنها الترناتیو کارگران و دیگر زحمتکشان جامعه برای رهایی از ظلم وستم و استثمار طبقه سرمایه داراست. درچهل و نهمین سالگرد نبرد حماسی سیاهکل، با رفقایی که جان خویش را وثیقه آرمان های سوسیالیستی خود ساختند، پیمان می بندیم که در راه سرنگونی تمام نظم موجود و تحقق آرمان های والای طبقه کارگر و پیروزی نهائی سوسیالیسم لحظه ایی از پای نایستیم و به پیکار اشتی ناپذیر و سرسخت خود علیه رژیم  ارتجاعی جمهوری  اسلامی و تمام دشمنان طبقاتی کارگران و زحمتکشان تا پای جان ادامه دهیم.

ما همچنین ضمن گرامیداشت خاطره رفقای سیاهکل، چهل و نهمین سالگرد نبرد حماسۀ سیاهکل و تأسیس سازمان را به تمامی اعضا، کادرها، فعالین و هواداران سازمان فدائیان(اقلیت) و به همۀ کارگران و زحمتشکان تبریک می گوییم.

گرامی باد چهل و نهمین سالگرد حماسه سیاهکل

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی – برقرار باد حکومت شورائی

زنده باد آزادی –  زنده باد سوسیالیسم

کار نان ازادی – حکومت شورائی

هسته ی حمید مؤمنی – هوادار سازمان فدائیان(اقلیت)

۱۹بهمن ۹۸

POST A COMMENT.