تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست ایران – آلمان پیام به مناسبت سالروز حرکت مسلحانه سیاهکل رفقای گرامی سازمان فدائیان (اقلیت)

در چهل و نهمین سالگرد حرکت مسلحانە سیاهکل یاد جانباختگان این حرکت قهرمانانە و کلیە جانباختگان راە آزادی و سوسیالیسم را گرامی میداریم.

امروز در شرایطی سالگرد جانباختگان سیاهکل را گرامی میداریم کە جمهوری اسلامی کلیە دستاوردهای انقلاب ۵٧ را سرکوب کردە است و شرایط بسیار دشواری را بە طبقە کارگر، زنان و جوانان تحمیل کردە است. در مقابل چنین شرایطی موج وسیع اعتراضات کارگری را مشاهدە میکنیم کە هر روز ابعاد آن وسیعتر میشود و جامعە را بە سوی یک قیام و انقلاب تودەای سوق میدهد. در چنین شرایطی است کە همکاری و اتحاد عمل میان همە نیروهای چپ و کمونیست بە یک ضرورت مبارزاتی تبدیل شدە است.

از این رو، در سالگرد گرامیداشت جانباختگان حرکت مسلحانە سیاهکل تاکید میکنیم کە، بدون تلاش صمیمانە و مسئولانە احزاب و سازمانهای چپ و کمونیست برای ایجاد یک قطب قدرتمند چپ و سوسیالیستی و غلبە بر پراکندگی صفوفمان، بدون تلاش برای سازماندهی یک انقلاب اجتماعی متکی بر نیرو و ارادە طبقە کارگر، بدون ناظر کردن یک افق و رهبری سوسیالیستی بر مبارزات کارگری و تودەای، هر قیام و انقلاب دیگری نمیتواند منجر بە لغو استثمار سرمایەداری و بنیان نهادن جامعەای عاری از هرگونە نابرابری شود.

یکبار دیگر یاد رفقای جانباختە حرکت مسلحانە سیاهکل و کلیە جانباختگان راه آزادی و سوسیالیسم را گرامی میداریم.

تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست ایران – آلمان

فوریە ٢٠٢٠

POST A COMMENT.