پیام هسته‌ی امیرپرویز پویان به مناسبات فرا رسیدن سال یاد نبرد حماسی سیاهکل در۱۹بهمن ۴۹

با درودهای کمونیستی به تمامی رفقا، کادرها، دوستان و هواداران سازمان فدائیان (اقلیت) و با گرامی داشت یاد و نام تمامی رفقایی که در مبارزه برای اهداف و آرمان‌های والای سوسیالیستی و انسانی جان‏ فشاندند . آن رفقا گرچه امروز دیگر در میان ما نیستند اما در قلب بزرگ طبقه ی کارگر، ستمدیدگان، کمونیست‏ها و انقلابیون ایران جای دارند و یاد و نام‏شان همواره گرمابخش مبارزات برای آزادی و رهائی و همبستگی ما فعالین و هواداران داخل برای پیروزی نهایی سوسیالیسم در ایران هستند.

با تبریک چهل و نهمین سالگرد تولد سازمان، بار دیگر ما فعالین و هواداران سازمان فدائیان(اقلیت) متشکل در هسته ‏ی امیر پرویز پویان، عهد و پیمان می بندیم که تا پیروزی نهایی طبقه‌ی کارگر ایران بر بورژوازی اسلامی حاکم و نابودی تمام نظم موجود، با وجود تمامی موانع و مشکلات و رنج‌ها، پی‏گیرانه به مبارزه ادامه داده و یک گام به پس نگذاریم.

هسته‌ی امیرپرویز پویان ضمن آروزی موفقیت و سلامتی و پیروزی برای تمامی اعضا، کادرها، فعالین و هواداران سازمان فدائیان- اقلیت، خاطر نشان می سازد؛

در شرایطی که رژیم فاسد و پوسیده جمهوری اسلامی غرق در بحران‌های متعدد سیاسی، اقتصادی، مالی و اجتماعی‏ست و از همه سو با بن بست روبرو شده است، در شرایطی که نظم گندیده سرمایه‌داری حاکم به پایان عمر خود نزدیک‌تر شده است، جنبش‌های اجتماعی و طبقاتی کارگران و زحمت‏‏کشان ایران، روز به روز در حال رشد و تکامل بیشتراست. همبستگی طبقاتی کارگران و روحیه اتحاد و همکاری میان زحمتک‏شان برای به زیر کشیدن و نابودی حاکمیت جهل و سرمایه بیش از پیش در حال تقویت شدن است.

رفقای عزیز بدانید و آگاه باشید، به رغم فاصله‌ی جغرافیائی ما با شما، رزم شما رزم ماست و قلب ما با قلب شما می‌تپد. وجود شما و مبارزه شما رفقای سازمان، گرمابخش محافل، تشکل‏ها و همبستگی‌های انقلابی و کارگری ما است.

برای شما رفقا و مبارزات خستگی ناپذیرتان در راه تحقق آرمان‌های سوسیالیستی و کارگری و همچنین برای تلاش‏هایتان در راستای تقویت همکاری میان گرایش‌های چپ و سوسیالیست آرزوی پیروزی داریم.

بدان امید ‏که به زودی در کنار هم در ایران سرود آزادی، رود، فدائی و آفتابکاران جنگل را در کنگره‌ای بزرگ کنار هم، هم آوایی و همخوانی کنیم.

گرامی باد چهل و نهمین سال‏گرد حماسه سیاهکل

سرنگون باد رژیم جهموری اسلامی – برقرار باد حکومت شورایی

زنده باد آزادی – زنده باد سوسیالیسم

کار نان آزادی – حکومت شورائی

هسته ی امیرپرویز پویان

۱۹ بهمن ۹۸

متن کامل نشریه کار شماره ۸۵۸ در فرمت پی دی اف

POST A COMMENT.