باز هم اعدام زندانیان سیاسی – حکومت اسلامی تنها خون می‌طلبد

صبح امروز رسانه‌های حکومت اسلامی از اعدام زندانی سیاسی غلامرضا خسروی سوادجانی خبر دادند. غلامرضا خسروی سواد‌جانی در سال ۸۶ به اتهام ارتباط با سازمان مجاهدین دستگیر و به ۶ سال زندان (۳ سال قطعی و ۳ سال تعلیقی) محکوم گردید. در ادامه وزارت اطلاعات با ساختن پرونده‌ای جدید برای او، زمینه‌ی تجدید محاکمه‌ی وی را فراهم آورده و این‌بار در دادگاه “انقلاب” تهران توسط یکی از “قاضیان” به‌نام پیرعباسی به اعدام محکوم گردید.

به‌رغم تمامی اعتراضاتی که به صدور حکم اعدام برای این زندانی سیاسی صورت گرفت، حکومت اسلامی این حکم غیرانسانی و ناعادلانه را سحرگاه روز یکشنبه ۱۱ خرداد به‌اجرا درآورد. غلامرضا خسروی سوادجانی از زندانیان سیاسی دهه‌ی ۶۰ بود و در طی سال‌های ۶۰ تا ۶۵ در زندان بسر برده بود.

غلامرضا خسروی سوادجانی در دادگاهی ناعادلانه و با حکمی غیرانسانی، تنها به جرم هواداری از یک سازمان مخالف حکومت و همکاری با آن در دادگاه‌های قرون وسطایی رژیم به اعدام محکوم و این حکم توسط جلادان رژیم به اجرا درآمد. او در آستانه بیست‌وپنجمین سالمرگ خمینی که حکم اعدام و کشتار سراسری زندانیان سیاسی در تابستان ۶۷ را صادر کرد و در طول ده سال حکومت‌اش هزاران نفر را تنها به جرم داشتن عقیده‌ای متفاوت یا مخالف نظام ارتجاعی حاکم، به جوخه مرگ سپرد به اجرا درآمده است.

سازمان فدائیان (اقلیت) ضمن محکوم کردن اعدام زندانیان سیاسی، خواستار آزادی فوری و بدون قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی از جمله کارگران زندانی می‌باشد.

سازمان فدائیان (اقلیت) بر این اعتقاد است که اعدام زندانیان سیاسی، بخشی از سیاست سرکوب با هدف حفظ و تداوم نظام سرمایه داری جمهوری اسلامی‏ست. نظامی که عامل فجایع بی‌شماری بوده و ضمن تحمیل  فقر وفلاکتی هولناک برکارگران و زحمتکشان ، هر گونه آزادی سیاسی را نیز از آن‌ها سلب نموده تا با سرکوبی خشن و بیرحمانه به حیات خود ادامه دهد.

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی – برقرار باد حکومت شورایی

زنده باد آزادی – زنده باد سوسیالیسم

سازمان فدائیان (اقلیت)

۱۱ خرداد ۱۳۹۳

کار – نان – آزادی – حکومت شورایی

متن کامل در فرمت پی دی اف

POST A COMMENT.