کشتار و سرکوب فلسطینیان توسط اسرائیل را محکوم می‌کنیم!

حملات وحشیانه ارتش اسرائیل طی روزهای اخیر به کشته شدن ده‌ها تن از غیر نظامیان و مردم بی‌دفاع فلسطین منجر شده و موشک‌باران مناطق مسکونی  در مرکز و جنوب نوار غزه همچنان ادامه دارد. در جریان موج اخیر سرکوب علیه فلسطینی‌ها، از جمله یک نوجوان ۱۷ ساله ربوده شده و به طور فجیعی زنده زنده سوزانده شده است.

اعتراض فلسطینیان بی‌دفاع به این جنایت فجیع، با حملات وحشیانه نیروهای مسلح اسرائیل و ارتش این کشور مواجه شده و باران حملات موشکی اسرائیل ادامه دارد. از سوی دیگر دسته‌جات  و گروه‌های فشار افراطی یهودی، با حمایت  مستقیم و غیر مستقیم ارتش اسرائیل، به حمله به غیر نظامیان فلسطینی ادامه می‌دهند.

ارتش اسرائیل حملات موشکی اخیر و سرکوب و شکنجه‌ی فلسطینیان را بعد از ربوده شدن سه نوجوان اسرائیلی آغاز کرده است. این اولین بار نیست که ارتش و نیروهای مسلح سرکوب‌گر اسرائیل به کشتار و شکنجه فلسطینیان دست می‌زنند. در گزارش سالانه سازمان عفو بین‌الملل، نقض آشکار حقوق شهروندان فلسطینی توسط اسرائیل محکوم شده است. در این گزارش به سرکوب سیستماتیک فلسطینیان توسط ارتش اسرائیل اشاره شده و گفته شده است ارتش اسرائیل به طور آگاهانه افراد غیر نظامی را که هیچ نقشی در درگیری‌ها ندارند، مورد هدف قرار داده است. در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ نیز ارتش اسرائیل تظاهرات آرام مردم فلسطین را مورد حمله قرار داد که در نتیجه، ۴۵ نفر کشته و صدها تن مجروح شدند.

قربانیان اقدامات تروریستی حماس از یک سو و حملات وحشیانه اسرائیل از سوی دیگر، مردم غیر نظامی‌اند. طبق آمار منتشره تاکنون در درگیری‌های اخیر ۲۵ غیرنظامی کشته شده‌اند که ۵ تن از آنان کودک بوده‌اند.

کمیته خارج کشور سازمان فدائیان (اقلیت) کشتار و سرکوب فلسطینیان توسط ارتش و نیروهای مسلح رسمی و غیر رسمی اسرائیلی و هم‌چنین اقدامات تروریستی دسته‌جات اسلامی از جمله حماس را محکوم می‌کند.

 کشتار مردم فلسطین باید پایان داده شود

زنده باد آزادی – زنده باد سوسیالیسم

کمیته خارج کشور سازمان فدائیان (اقلیت)

۹ ژوئیه ۲۰۱۴ (۱۸ تیر ۱۳۹۳)

متن کامل در فرمت پی دی اف

POST A COMMENT.