اجازه ندهیم اشرار حاکم، اعتراضات برحق توده‌ها را در خون خفه کند

در روزهای اخیر، بار دیگر، سیل توده‌های خشمگین در اعتراض به تعرض رژیم جمهوری اسلامی به سطح معیشت‌شان در خیابان‌های سراسر ایران جاری شده است.

سران شرور رژیم، مردم به جان آمده و معترض به فقر و گرانی، خفقان و بی‌حقوقی و تبعیض را “اشرار” می‌خوانند. در حالی که “اشرار” اصلی خود آنان هستند که با آگاهی به بروز اعتراضات مردمی به افزایش قیمت بنزین، با آمادگی کامل از همان دقایق اولیه، با تمام نیروی سرکوب خود به مقابله با توده‌های به جان آمده رفته‌اند. طبق خبرهای تاکنونی، تنها طی سه روز، بر اثر این سرکوب ددمنشانه، ده‌ها نفر کشته، صدها نفر زخمی و هزاران نفر دستگیر شده‌اند. این اشرار حاکم جمهوری اسلامی، ضمن قتل و کشتار، ضمن ارعاب و تهدید، ارتباطات اینترنتی را نیز قطع کرده‌اند تا به دور از چشم جهانیان، به جنایات خود ادامه دهند و چند صباحی دیگر بر عمر ننگین رژیم بیفزایند.

رفقا، دوستان، آزادی‌خواهان

اکنون این وظیفه مبرم ماست که با تمامی توان از مبارزات مردم پشتیبانی کنیم؛ وظیفه مبرم ماست در برقراری ارتباط با توده‌های معترض در ایران و رساندن اخبار و انتشار هرچه گسترده‌تر آن‌ها به هر وسیله ممکن کوشا باشیم. باید افکار عمومی جهان را از این جنایات هولناک آگاه سازیم.

از این‌رو، کمیته خارج کشور سازمان فداییان (اقلیت) تمامی نیروهای کمونیست و چپ، آزادی‌خواهان و نیروهای مترقی را به برگزاری هر چه بیش‌تر کارزارهای حمایتی، خبری و افشاگرانه فرا می‌خواند.

سرنگون باد رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی

برقرار باد حکومت شورایی

کار، نان، آزادی، حکومت شورایی

کمیته خارج کشور سازمان فداییان (اقلیت)

۱۸ نوامبر ۲۰۱۹

متن کامل در فرمت پی دی اف

POST A COMMENT.