فراخوان به شرکت فعالانه در اکسیون‌های اعتراضی علیه تهاجم نظامی دولت ترکیه به مناطق کردنشین شمال سوریه

ایرانیان مترقی و آزاده،

بار دیگر با تبانی نیروهای امپریالیستی و دولت های ارتجاعی در منطقه ی خاورمیانه آتش جنگی دیگر فروزان شده که صدها هزار کشته و مجروح و میلیون ها آواره بر جای خواهد گذاشت. پیش برنده‌ی این سیاست ددمنشانه و فاشیستی، اکنون دولت ترکیه  به سرکردگی اردوغان است که در روز چهارشنبه، یورش نظامی و وحشیانه‌ی خود به مناطق کردنشین شمال سوریه را آغاز کرده است.

نیروهای چپ و کمونیست،

جای آن دارد که فریاد رسای اعتراض خود علیه تهاجم نظامی دولت ترکیه به مناطق کردنشین سوریه را به گوش جهانیان برسانیم و همبستگی خود را با میلیون‌ها انسانی ابراز کنیم که این جنگ خانمانسوز و ناخواسته برای آنان پیامدی جز کشتار، ویرانی و آوارگی در برنخواهد داشت.

کمیته‌ی  خارج کشور سازمان فدائیان (اقلیت) از تمام نیروهای خود، از تمامی کمونیست های جهان و تمام انسان‌های مترقی و آزادی‌خواه دعوت می‌کند، در عین مرزبندی با نیروهای ناسیونالیست و ارتجاعی در اکسیون‌های سراسری علیه سیاست‌های تجاوزگرانه‌ی دولت ترکیه شرکت کنند و یا اکسیون‌های مستقل خود را سازماندهی کنند. ما با اعتراضات خود، نشان می‌دهیم که سکوت نخواهیم کرد و با نمایش نیروی اتحادمان، سهم خود در حمایت از مبارزات و مقاومت قهرمانانه‌ی مردم منطقه را ادا خواهیم کرد.

 

زنده باد همبستگی بین المللی کارگران

نابود باد نظام سرمایه داری – برقرار باد سوسیالیسم

کمیته خارج کشور سازمان فدائیان (اقلیت)

۱۱ اکتبر  ۲۰۱۹ (۱۹ مهر ۱۳۹۸)

POST A COMMENT.