قتل‌عام مجاهدین مستقر در کمپ اشرف را محکوم می‌کنیم

بر اساس اخبار منتشره در رسانه‌ها، روز یکشنبه اول سپتامبر ۲۰۱۳، کمپ اشرف متعلق به سازمان مجاهدین خلق در عراق بار دیگر مورد تهاجم ارتش این کشور قرار گرفت. بر پایه اطلاعیه منتشره از سوی دبیرخانه “شورای ملی مقاومت” در نتیجه حمله مسلحانه ارتش عراق و نیروهای ویژه سوات به اردوگاه مجاهدین، بیش از ۴۴ نفر از جمله ۶ زن کشته شده‌اند.

هم‌چنین بنا به برخی گزارشات، حداقل ۴ تن در حالی به قتل رسیده‌اند که در اسارت نیروهای عراقی بوده و دست‌هایشان از پشت بسته شده بود.

در فروردین سال ۱۳۹۰ نیز ارتش مزدور عراق به دستور مالکی به این کمپ حمله و ده‌ها تن از مجاهدین مستقر در این اردوگاه را به طرز فجیعی به قتل رساند.

رژیم عراق به رهبری دولت دست‌نشانده مالکی، با برقراری روابط اقتصادی، سیاسی و نظامی- امنیتی با رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی هر از گاهی برای خوش‌خدمتی به جمهوری اسلامی، با حمله به کمپ اشرف، مجاهدین غیر مسلح این اردوگاه را به بهانه‌های مختلف به خاک و خون می‌کشد.

کمیته خارج کشور سازمان فدائیان (اقلیت) ضمن محکوم کردن جنایت دولت مالکی به کمپ مجاهدین، خواستار خاتمه یافتن این نسل‌کشی است و از همین زاویه برای حفاظت از جان مجاهدین مستقر در این اردوگاه، از تمامی سازمان‌های چپ و نیز همه نیروهای مدافع حقوق بشر می‌خواهد با اعتراض به این جنایت هولناک که دائماً در حال تکرار شدن است و در دفاع از حقوق انسانی مجاهدین مستقر در این اردوگاه، ضمن محکوم کردن دولت عراق، خواستار پایان یافتن چنین جنایاتی علیه ساکنین کمپ اشرف گردند.

کمیته خارج کشور سازمان فدائیان (اقلیت) خواستار دستگیری و محاکمه عوامل این کشتار و مجازات آنان می‌باشد.

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی

زنده باد آزادی – زنده باد سوسیالیسم

کمیته خارج کشور سازمان فداییان (اقلیت)

۲ سپتامبر ۲۰۱۳ (۱۱ شهریور ۱۳۹۲)

متن کامل در فرمت پی دی اف

POST A COMMENT.