از فراخوان کلکتیو سندیکاهای فرانسه در دفاع از مبارزات کارگران ایران حمایت کنیم!

رژیم جمهوری اسلامی ایران به مثابه نظام سرمایه‌داری و به‌غایت مذهبی از بدو حاکمیت ننگین خود، طبقه کارگر ایران را دشمن خود و سرمایه‌داران دانسته و ضمن استثمار و بهره‌کشی از کارگران، هر حرکت اعتراضی آنان را به شدیدترین وجهی سرکوب می‌کند؛ مدافعین و رهبران کارگری را بازداشت، شکنجه و به زندان‌های درازمدت محکوم می‌کند.

دستگاه قضایی رژیم، با آگاهی از فقر حاکم بر زندگی کارگران و نیز به دلیل شرایط بد معیشتی آنان، با تعیین و تحمیل وثیقه‌های سنگین بر فعالین و مدافعین کارگری، تلاش می‌کنند تا مبارزات کارگران را از محدوده مبارزه طبقاتی و جمعی خارج و به چالشی فردی و در حد یک حکم شخصی تقلیل دهد. اما  کارگران ایران با شناخت از ترفندهای جنایتکاران و سرمایه‌داران حاکم از پای ننشسته و به شیوه‌های گوناگون، اعتراض و نفرت شدید خود را از فقر، ستم‌گری، استثمار و سرکوب حاکم بر سراسر ایران اعلام می‌کنند.

ما نیز در راستای تقویت و پشتیبانی از مبارزات کارگران، از فراخوان  کلکیتو سندیکاهای فرانسه در میدان ملل، ژنو، در دفاع از کارگران ایران، حمایت می‌کنیم و از تمامی هواداران، مدافعین کارگری و آزادی‌خواهان می‌خواهیم در این تظاهرات ایستاده در میدان ملل ژنو، شرکت کنند.

زمان: از ساعت ۱۲ تا ۱۴، روز پنجشنبه ۱۳ ژوئن ۲۰۱۳

مکان: میدان ملل، ژنو، سوئیس

 

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی

برقرار باد سوسیالیسم

کمیته خارج کشور سازمان فداییان (اقلیت)

۲۸ مه ۲۰۱۳

 متن کامل در فرمت پی دی اف

POST A COMMENT.