اسرائیل باید به کشتار مردم فلسطین پایان دهد

رژیم نژادپرست اسرائیل بار دیگر دستان خون‌آلود خود را از آستین مرگ‌بارش بیرون آورده و امروز نیز به بمباران نوار غزه ادامه داد.

نیروی هوایی ارتش اسرائیل از روز جمعه نوزدهم اسفند به بهانه‌ی مقابله با چند موشک که از نوار غزه به خاک این کشور پرتاب شدند به بمباران هوایی آن پرداخت که دست کم بیست نفر را به هلاکت رساند.

هر چند اسماعیل هانیه رهبر حماس و یوآو مردخای، سخنگوی ارتش اسرائیل اعلام نموده‌اند که دولت مصر خواستار میانجی‌گری شده، اما نیروی هوایی اسرائیل به بمباران نوار غزه ادامه می‌دهد. اسرائیل مدعی‌ست که جهاد اسلامی به موشک‌باران خاک اسرائیل می‌پردازد و حماس را مسئول آن می‌داند، چرا که این تشکل که اسرائیل خود در ایجادش نقش داشته، اکنون بر نوار غزه فرمانروایی می‌کند.

بمباران کور نوار غزه تا امروز نزدیک به سی کشته بر جای گذارده است که یکی از آنان نوجوانی‌ست که فقط ١۵ سال از عمرش گذشته بود. هر چند دولت اسرائیل از کشته شدن این نوجوان مطلع شده اما وزیر جنگ آن، اهود باراک گفته است که بمباران نوار غزه می‌تواند تا چندین روز ادامه یابد.

چند سالی‌ست که مردم بی دفاع و غیرنظامی فلسطین چه در نوار غزه و چه در کرانه باختری رود اردن قربانی بمباران‌های دولت نژادپرست اسرائیل هستند که ماجراجویی‌های گروه‌های اسلام‌گرا را که تحت حمایت دولت‌های ارتجاعی منطقه همچون عربستان سعودی و جمهوری اسلامی ایران هستند بهانه می‌کند و به کشتار آنان می‌پردازد. رژیم‌هایی همچون جمهوری اسلامی ایران گاه و بیگاه تشکلاتی از قبیل جهاد اسلامی را برای منافع خود تحریک می‌کنند. بدیهی ست که موشک باران خاک اسرائیل نیز به مرگ عده‌ای غیرنظامی اسرائیلی می‌انجامد که دخالتی در تصمیم‌گیری‌های ضدانسانی دولت خودی ندارند.

سازمان فدائیان (اقلیت) که رژیم نژادپرست اسرائیل و گروه‌های اسلام‌گرای حماس و جهاد اسلامی را دشمن آزادی مردم فلسطین می‌داند، خواهان قطع فوری بمباران نوار غزه است. دولت نژادپرست اسرائیل و مسئولان آن باید به جرم جنایت علیه بشریت به محاکمه کشیده شوند. مردم فلسطین باید بتوانند به سرزمین‌های خود بازگردند و دولت مستقل خود را داشته باشند.

به کشتار مردم فلسطین پایان دهید

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی – برقرارباد حکومت شورایی

زنده باد آزادی – زنده باد سوسیالیسم

سازمان فداییان (اقلیت)

۲۲ اسفند ١٣۹۰

کار – نان – آزادی – حکومت شورایی

متن کامل در فرمت پی دی اف

POST A COMMENT.