باز هم اعدام، باز هم جنایت

آدم کشان جمهوری اسلامی، در سحرگاه روز سه شنبه  ٢٧ اردیبهشت، دو برادر به نام های عبدالله و محمد فتحی،  را به جوخه های مرگ سپردند.

بر اساس گزارشات منتشر شده،عبدالله و محمد فتحی، دو برادر ٢٧ و ٢٨ساله، صبح روز سه‌شنبه در حالی که گروهی از مردم به همراه خانواده آنها، از شب قبل پشت در زندان تجمع کرده و خواستار لغو حکم صادره بودند، در زندان اصفهان به دار آویخته شدند.

محمد و عبدالله فتحی، به همراه پنج تن دیگر، به نام های داوود جمشیدیان، سعید جوانمردی، محسن گودرزی، دانیال امیریاوری و ابراهیم جوانمردی در تاریخ هشتم فروردین ماه سال ۱۳۸۹ توسط نیروی انتظامی در چالوس (استان مازندران) بازداشت و سپس به اصفهان منتقل شدند.

اتهام این دو برادر، از طرف مقامات بیدادگاه جمهوری اسلامی، “محاربه با خدا از طریق سرقت مسلحانه و تشکیل گروه غیرقانونی” علیه نظام جمهوری اسلامی عنوان شده است.

محمد و عبدالله فتحی، بر اثر شکنجه های طولانی مدت و طاقت فرسای بازجویان جمهوری اسلامی، به این جرم اعتراف نموده اند و شعبه ۲۴ دادگاه انقلاب اسلامی اصفهان در جلسه‌ای دو ساعته به محاکمهٔ این افراد پرداخته و نامبردگان را به اعدام محکوم کرد.

سی دو سال است که جمهوری اسلامی با سرکوب، کشتار و اعدام  به حیات ننگین خود استمرار بخشیده است. این رژیم در دوران حاکمیت ننگین اش، جز فقر و بد بختی، شکنجه و زندان، فلاکت وکشتار و مرگ، چیز دیگری برای توده های مردم ایران به همراه نداشته است. تا جمهوری اسلامی هست، زندان، شکنجه، کشتار و اعدام نیز همچنان ادامه خواهد داشت.

سازمان فدائیان( اقلیت)، این اقدام جنایت کارانه جمهوری اسلامی را به شدت محکوم نموده و برای پایان دادن به این گونه مجازات ها و دیگر اقدامات  ضد بشری رژیم ارتجاعی حاکم بر ایران، همه نیروهای مبارز، آزادی خواه  و عموم مردم زحمتکش ایران را به گسترش مبارزه علیه  رژیم جمهوری اسلامی فرا می خواند.

رژیم جمهوری اسلامی را باید با  گسترش مبارزه، سازماندهی اعتصابات عمومی سیاسی و در نهایت قیام مسلحانه توده ای از اریکه قدرت به زیر کشید.

سرنگون باد رژیم  جمهوری اسلامی – برقرار باد حکومت شورایی

زنده باد آزادی – زنده باد سوسیالیسم

سازمان فداییان( اقلیت)

28 اردیبهشت 1390

کار – نان – آزادی – حکومت شورایی

متن کامل در فرمت پی دی اف

POST A COMMENT.