ضرب و شتم و دستگیری زنان به جرم پاسداشت روز جهانی زن نشانگر ضد زن بودن حاکمیت است

امروز روز جهانی زن بود. روزی که زنان، سکوت سال‌ها را، با حضور برابری‌طلبانه و آزادی‌خواهانه‌ی خود درهم‌شکستند.

رژیم اسلامی که از فراخوان‌های متعدد برای بزرگداشت اعتراضی این روز، به هراس افتاده بود، با بسیج نیروهای سرکوب، تمام تلاش خود را به‌کار بست تا از نمایش اعتراضی زنان مبارز ایران جلوگیری کند.

اما حضور چشم‌گیر زنان در خیابان‌های تهران به ویژه خیابان‌های آزادی، نواب، میدان توحید، امیرآباد، فاطمی، میدان و خیابان ولیعصر و بلوار کشاورز به‌حدی بود که بارها ماموران سرکوبِ رژیم به میان جمعیت که در پیاده‌روهای خیابان‌ حضور داشتند، حمله برده و به ضرب و شتم زنان و مردان مبارز پرداختند. در این روز هم چنین تعدادی از زنان دستگیر شدند.

رژیم گمان برد که با حضور سنگین خود توانسته است تا مانع تظاهرات وسیع زنان ایران شود، اما واقعیت این است که حضور پُرشمار نیروهای سرکوب بیش از آن که نشان‌گر قدرت رژیم باشد، نشانه‌ی ترس و وحشتی است که رژیم اسلامی از اتحاد و مبارزه‌ی زنان و مردان مبارز ایران دارد.

سازمان فدائیان (اقلیت)، ضمن محکوم کردن سرکوب زنان مبارز و آزادی‌خواه ایران در روز جهانی زن، بار دیگر بر حمایت خود از خواست‌های زنان مبارز و زحمتکش ایران برای برابری کامل با مردان در تمامی عرصه‌ها و لغو هر گونه تبعیض و ستم جنسی تاکید می‌کند.

زنده باد هشت مارس روز جهانی زن

سرنگون باد رژیم  جمهوری اسلامی – برقرار باد حکومت شورایی

زنده باد آزادی – زنده باد سوسیالیسم

سازمان فدائیان (اقلیت)

هفدهم اسفندماه ١٣٨٩

کار – نان – آزادی – حکومت شورایی

متن کامل در فرمت پی دی اف

POST A COMMENT.