پیام فعالین و هواداران سازمان فدائیان(اقلیت) متشکل در هسته امیر پرویز پویان به مناسبت پنجاهمین سال یاد نبرد حماسی سیاهکل در ۱۹ بهمن ۱۳۴۹-گرامی باد پنجاهمین سال یاد نبرد حماسی سیاهکل

پنجاهمین سالگرد نبرد حماسی سیاهکل را گرامی می‌داریم. پنجاهمین یادمان گُردان گردن فرازی که آغوش بر مرگ گشودند تا زندگی بسازند و زندگی از آنان به یادگار بماند، زندگی‌ای درخور وشایسته انسان.آن رفقای قهرمان،آن” دل به دریا افکنان” و” به پای دارنده آتش ها” بر ستم و ستمگر ونابرابری و جهل زمانه خود شوریدند تا روشنگر باشند و راه بگشایند.آن رفقای ازجان گذشته از مرگ نهراسیدند، دربرابر تندر ایستادند، سکوت و سکون و خموشی را برهم زدند و در دل شب تار، چراغ برافروختند و جان شیرین را وثیقه آرمان‌های والای خویش ساختند. زیستن بزرگ وارشان کوتاه بود اما نقش شان ماندگار. گوزن های عاشقی که شعله‌ی خشم شان آتش کاخ ستمگران بود و گرمای اجاق تهیدستان اجتماع…  می خوانیم، می سرائیم و می رزمیم تا نشان دهیم یاد و اندیشه های سرخ‌شان در ما زنده و جاودان است.

رفقا

پنجاه سال پس از آنکه پرچم مبارزه علیه رژیم سلطنتی و دشمنان طبقه کارگر و زحمتکشان درجنگل های سرد و تاریک سیاهکل برافراشته شد، سیاهکل همچنان زنده و محبوب قلب هاست. پیکار آشتی ناپذیر علیه مرتجعین وسرمایه‌داران، در دوره جمهوری اسلامی نیز ادامه یافته و سازمان فدائیان(اقلیت) ادامه دهنده راستین سنت‌های انقلابی و آرمان های سوسیالیستی و آزادیخواهانه سیاهکل بوده است. فدائیان اقلیت با مبارزه پیگیر و آشتی ناپذیر علیه نظم موجود و برای تحقق شعار کار، نان، آزادی وحکومت شورایی، آرمان‌های سیاهکل را پی‌گرفته اند.

رفقا

پنجاهمین سالگرد حماسه سیاهکل را درشرایطی گرامی می داریم که رژیم فاسد و پوسیده ی جمهوری اسلامی غرق در انواع بحرانها وفساد است. سیاست‌های ضدمردمی رژیم حاکم، زندگی میلیون‌ها کارگر و زحمتکش و عموم تهیدستان و بی‌چیزان جامعه را به تباهی کشانده است.گرانی سرسام آور، بیکاری فزاینده و گسترده، فقر، گرسنگی، نداری و بیماری، مردم زحمتکش را به ستوه آورده است. ویروس کرونا هر روز قربانیان بیشتری می گیرد و رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی کم‌ترین اهمیتی برای جان و زندگی توده‌های مردم قائل نیست.این رژیم در بحران و بن بست مرگ باری دست و پا می زند و هیچ راه حلی برای معضلات فزاینده جامعه ندارد. ارتجاع حاکم نفس های آخر را می کشد. تمام شواهد نشان می دهد که عمراین رژیم به سر آمده است. زمستان رفتنی است و این نوید بخش روزهای خوش بهاری است.

رفقا

پنجاهمین یادمان نبرد شورانگیز سیاهکل در زمستان ۴۹ و سال‌یاد بنیان‌گذاری سازمان را  به تمامی رفقا ؛ کادرها، اعضا وهواداران سازمان تبریک می گوئیم و با دلی آکنده ازآرمان‌ها و سنت های فدائی هم پیمان با شما رفقا بار دیگر یادآور می شویم که درمبارزه برای آزادی و رهایی و برای تحقق آرمان‌های سرخ سیاهکل تا پای جان ایستاده ایم.

ما فعالین و هوادارن سازمان فدائیان(اقلیت) متشکل در هسته امیرپرویز پویان با هر بهار جوانه زده ایم و با شما وعده‌ی بهاری تازه از عشق و نیک بختی انسانها را نوید داده ایم. مبارزات شما رفقا، مبارزه ی ماست و دل گرمی شما دل گرمی دل های ما.

برای شما رفقا و مبارزات خستگی ناپذیرتان در راه تحقق آرمان های کمونیستی و همچنین برای تلاش هایتان در تمامی جنبه های سازمانی و تشکیلاتی آرزوی پیروزمندی و بهروزی داریم.

بار دیگر می خوانیم و می سرائیم که ادامه دهنده ی راه والای رفقای سیاهکل در تمامی عرصه های مبارزات طبقاتی و اجتماعی ایران دست در دست شما علیه نظم سرمایه‌داری حاکم ایستاده ایم.

گرامی باد پنجاهمین سال یاد نبرد حماسی سیاهکل

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی – برقرارباد حکومت شورایی

هسته امیرپرویز پویان

بهمن ۱۳۹۹

متن کامل نشریه کار شماره  ۹۰۷ در فرمت پی دی اف

POST A COMMENT.