نه به تعرض به زنان، نه به راسیسم و پناهنده ستیزی!

در اولین ساعات سال جدید میلادی و در جریان جشن‌هایی که سنتا در شب سال نو در مراکز و میادین عمومی برگزار می‌شود، صدها زن در چندین شهر آلمان مورد تعرض وآزار و اذیت و خشونت جنسی واقع شدند. ابعاد این خشونت‌ها در شهر کلن بیشتر از سایر شهرها بود و ابعاد سیاسی آن تاکنون به تعلیق رئیس پلیس این شهر انجامیده است.

 طبق آمار منتشره از سوی نهادهای دولتی در آلمان، در هفتمین روز پس از این واقعه، ۳۲ تن مظنون به ایجاد مزاحمت و اعمال خشونت جنسی به زنان شناسایی شده‌اند که در میان آن‌ها پناهجویانی از ملیت‌های مختلف نیز گزارش شده است.

با افزایش تعداد شاکیان زن و روشن شدن هویت متهمین، دستجات و گروه‌های نژاد پرست و شبه فاشیست، هارتر از گذشته به نفرت پراکنی و ایجاد جوخارجی ستیزی و پناهنده ستیزی دامن زدند. دولت‌های اروپایی نیز که داعیه “حکومت قانون” شان گوش فلک را کر کرده است، از این موضوع مستمسکی ساختند تا محدودیت‌های بیشتری در روند پذیرش صدها هزار پناهجویی که برای نجات جان خود از بمباران و جنگ قدرت‌های امپریالیست و منطقه‌ای، وحشی‌گری فرقه‌های اسلامی، و آوارگی و قتل عام، راهی اروپا شده‌اند، قرار دهند.

با این وجود، افکار روشن و مترقی اروپا از جمله در آلمان با برگزاری تظاهرات و گردهمایی‌های متعدد و مستقل خود، ضمن مرزبندی روشن با راسیسم و خارجی ستیزی و ایضاً سیاست‌های ضد پناهندگی دولتی، خشونت جنسی و آزار و اذیت زنان را شدیداً محکوم کردند.

تشکیلات خارج کشور سازمان فدائیان (اقلیت)، اشکال مختلف خشونت علیه زنان را بطور اعم و تعرض جنسی و فیزیکی به زنان در وقایع اخیر در آلمان به بطور اخص، را شدیداً محکوم می‌کند. در عین حال سیاست‌های ضد پناهندگی دولت‌های جنگ افروز اروپایی را که موجب تشجیع بیشتر دستجات راسیست و نژاد پرست می‌گردد، قویاً محکوم می‌کند.

 نابود زن ستیزی، نژادپرستی و فاشیسم

نابود باد سرمایه داری- زنده باد سوسیالیسم

تشکیلات خارج کشور سازمان فداییان (اقلیت)

۹ ژاونیه ۲۰۱۶ برابر با ۱۹ دیماه ۱۳۹۴

متن کامل در فرمت پی دی اف

POST A COMMENT.