جنایات رژیم صهیونیستی اسرائیل علیه مردم فلسطین را محکوم می‌کنیم!

از اوایل ماه اکتبر (مهر ماه) سال جاری بار دیگر حملات و جنایات رژیم صهیونیستی اسراییل علیه خلق فلسطین شدت گرفته و موجی از سرکوب و کشتار علیه این مردم ستم‌دیده به راه افتاده است. مناطق اشغالی بیش‌ازپیش میلیتاریزه شده، پلیس و نیروهای نظامی دیوار نظامی به دور مناطق فلسطینی کشیده‌اند، تردد فلسطینان در بیت‌المقدس (اورشلیم) مختل شده و سرکوب و خشونت بر زندگی فلسطینان سایه انداخته است. کارگران فلسطینی مورد تحقیر و خشونت واقع شده و در اتوبوس‌هایی با پنجره‌های استتار شده به محل کار منتقل می‌شوند. ایستگاه‌های کنترل و بازجویی فلسطینی‌ها افرایش یافته و نظامیان اسراییلی حتی از عبور و تردد بیماران فلسطینی جلوگیری می‌کنند.

این بار حتی مقامات اسرائیلی برای دامن زدن به خشونت و سرکوب گستاخانه‌تر فلسطینیان، به ارتش و پلیس اکتفا نکرده‌اند. شهردار بیت‌المقدس در جریان سرکوب‌های اخیر از ساکنین یهودی مناطق اشغالی خواسته است تا مسلح شوند و به جان فلسطینی‌ها بیفتند. بدین طریق بنیادگرایان یهودی غیرنظامی را نیز برای کشتار مردم فلسطین بسیج کرده‌اند. این در حالی است  که تاکنون بارها نوجوانان فلسطینی تنها به جرم در دست داشتن سنگ، مورد اصابت گلوله نیروهای نظامی اسراییل قرار گرفته‌اند.

این اقدامات وحشیانه دولت و ارتش اسراییل گرچه ظاهراً با ادعای حملات تروریستی که تاکنون به کشته شدن تعدادی اسراییلی انجامیده، صورت می‌گیرد، اما بخشی از سرکوب سیستماتیک دولت اسراییل علیه فلسطینی‌ها و خواست برحق آن‌ها برای تعیین سرنوشت خود است.

طی روزهای اخیر موجی از اعتراضات مردم فلسطین علیه جنایات و سرکوب‌گری رژیم صهیونیستی و نژادپرست اسرائیل در مناطق اشغالی به راه افتاده است. این مبارزات پاسخی برحق به جنایات و اشغال‌گری رژیم اسرائیل است. توده‌های مردم فلسطین برای رهایی از یوغ ستم‌گری رژیم اسرائیل، راهی جز مبارزه و تشدید مبارزه ندارند.

ابعاد وسیع سرکوب و جنایت  اخیر دولت اسراییل علیه مردم بی‌دفاع فلسطین  در شرایطی صورت می‌گیرد که افکار عمومی جهانی بیش‌ازپیش، اقدامات رژیم اشغال‌گر صهیونیست را محکوم نموده و از خواست برحق مردم فلسطین برای تشکیل یک دولت مستقل حمایت می‌کند.

تشکیلات خارج کشور سازمان فداییان (اقلیت)، جنایات  دولت اسرائیل علیه مردم فلسطین را محکوم می‌کند و همبستگی خود را با مبارزات حق‌طلبانه مردم فلسطین علیه رژیم ارتجاعی اسرائیل و برای تعیین سرنوشت خود و تشکیل دولت مستقل فلسطین، اعلام می‌کند.

زنده‌باد همبستگی بین‌المللی با مردم فلسطین

نابود باد نظام سرمایه‌داری- زنده‌باد سوسیالیسم

تشکیلات خارج کشور سازمان فداییان (اقلیت)

۱۵ اکتبر ۲۰۱۵ (۲۲ مهر ۱۳۹۴)

متن کامل در فرمت پی دی اف

POST A COMMENT.