آکسیون به مناسبت سالگرد مبارزات کارگران و زحمتکشان در قیام آبان ماه ۱۳۹۸ – آمستردام

ایرانیان انقلابی و آزادیخواه!

خشم انقلابی و توفنده کارگران و زحمتکشان و جوانان در قیام آبانماه در بیش از ۱۶۰ شهر پایه‌های حکومت ستم و استثمار رژیم سرمایه‌داری جمهوری اسلامی را به لرزه در آورد. رژیم جمهوری اسلامی در قیام آبانماه ۱۳۹۸ دست به کشتار جوانان و مردم زحمتکش زد. بیش از ۱۵۰۰ نفر کشته و هزاران نفر را دستگیر و زندانی کرده است. بیدادگاه‌های رژیم در چند مرحله احکام اعدام برای بازداشت شدگان قیام آبانماه و هم چنین احکام زندان‌های طولانی مدت صادر کرده‌اند.

وحشت رژیم از تشدید مبارزات کارگران و زحمتکشان، جوانان و زنان می‌باشد.  برای جلوگیری از اعتراضات دوباره مردم زحمتکش نیروهای امنیتی و نظامی برای سرکوب و کشتار در حال آماده باش می‌باشند.

فعالین سازمان فدائیان (اقلیت) – هلند با حمایت خود از آکسیونی که توسط کمیته حمایت از مبارزات کارگران و زحمتکشان ایران- هلند سازماندهی شده شرکت می‌کنند.

تاریخ آکسیون: روز شنبه ۷ نوامبر از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در میدان دام در آمستردام 

ایرانیان انقلابی و آزادیخواه!

در این آکسیون اعتراضی با ما همراه باشید. با اعتراضاتمان برای لغو احکام اعدام و نجات جوانان و مردم زحمتکش زندانی و آزادی زندانیان سیاسی بکوشیم. سیاست‌های حمایتی کشورهای سرمایه داری و امپریالیستی را افشاء و جنایات جمهوری اسلامی را بگوش مردم جهان برسانیم.

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی

برقرار باد حکومت شورایی زنده باد آزادی

زنده باد سوسیالیسم

 فعالین سازمان فدائیان (اقلیت)- هلند

POST A COMMENT.