فراخوان تجمع اغتراضی: فعالین سازمان فدائیان (اقلیت) – هلند

فراخوان تجمع اغتراضی

با تشدید مبارزات علیه جمهوری اسلامی برای لغو احکام اعدام جوانان زندانی قیام آبانماه ۱۳۹۸ بکوشیم

ایرانیان انقلابی، مبارز و آزادیخواه!

جمهوری اسلامی درطی چهار دهه با کشتار ، سرکوب و زندان برای حفظ و بقای نظام سرمایه داری و حاکمیت جهل و خرافات مذهبی و اسلامی ادامه داده است.

تشدید سیاست های سرکوبگرانه ، نشانه ترس و هراس رژیم از گسترش مبارزات کارگران و اعتراضات مردم زحمتکش می باشد. صدور احکام اعدام جوانان زندانی قیام آبانماه ۱۳۹۸ در راستای هراس افکنی صورت می گیرد.

رژیم جمهوری اسلامی در قیام آبانماه ۱۳۹۸ دست به کشتار جوانان و مردم زحمتکش زد. بیش از ۱۵۰۰ نفر کشته و هزاران نفر از معترضین را دستگیر و زندانی کرده است. هنوز خانواده ها از سرنوشت و محل زندانی فرزندانشان در بی خبری بسر می برند.

بیدادگاه دیوان عالی رژیم احکام اعدام سه جوان زندانی به اسامی امیرحسین مرادی، محمد رجبی و سعید تمجیدی از بازداشت شدگان قیام آبانماه که در اسفندماه ۱۳۹۸ توسط قاضی جنایتکار صلواتی صادر شده بود را تایید و جهت اجرا به دادستانی ابلاغ کرده است. جان این جوانان و سایر بازداشت شدکان در خطر جدی قرار دارد و هر لحظه ممکن است اعدام شوند.

فعالین سازمان فدائیان ( اقلیت ) – هلند با حمایت خود از آکسیونی که توسط کمیته حمایت از مبارزات کارگران وزحمتکشان ایران – هلند، سازماندهی شده شرکت می کنند.

تاریخ آکسیون : ۱۸ یولی ۲۰۲۰  از ساعت ۱۵ تا ۱۷ بعد ازظهر در میدان دام در شهر آمستردام هلند

آیرانیان انقلابی، مبارز و آزادیخواه!

در این آکسیون اعتراضی با ما همراه باشید. برای لغو احکام اعدام و نجات جان جوانان قیام و خیزش آبانماه و آزادی زندانیان سیاسی بکوشیم. سکوت کشورهای سرمایه داری و امپریالیستی را افشا و جنایات رژیم جمهوری اسلامی را بگوش مردم جهان برسانیم.

سرنگون باد جمهوری اسلامی

برقرار باد حکومت شورایی

کار – نان – آزادی – حومت شورایی

بازداشت شدگان قیام آبانماه ۱۳۹۸ و زندانیان سیاسی آزاد باید گردند

فعالین سازمان فدائیان ( اقلیت ) – هلند

POST A COMMENT.