اقدام جنایتکارانه بسیج علیه زنان در جهرم، یک اقدام سازمان‌یافته دولتی‌ است

با حمله بسیجیان چاقوکش به تعدادی از دختران دانشجو در جهرم، اکنون دیگر کاملا آشکار است که اقدامات وحشیانه‌ای از نمونه اسیدپاشی و چاقوکشی علیه زنان، یک اقدام کاملا سازمان یافته از سوی رژیم و دستگاه‌های سرکوب و آدم‌کشی جمهوری اسلامی است.

مقامات دولتی در مصاحبه‌های خوداخبار متناقضی از این حملات وحشیانه به ۶ زن که ۵ نفر آنها دانشجو اعلام شده، انتشار داده‌اند. برطبق گزارشات اولیه تعداد جنایتکاران، چند نفر اعلام شد. اما بعدا گفته شد که یک نفر بوده و او فرزند یک پاسدار به نام جلیل بهشتی‌فر است. نماینده جهرم در مجلس ارتجاع در گفتگو با ایران خبر گفت:  “پاسدار بهشتی فر، بعد از اطلاع از ارتکاب جرم فرزندش، خود، ضارب را تحویل قانون داده است”. اطلاعات انتشاریافته همچنین حاکی است که جنایکار چاقوکش، عضو بسیج قطب‌آباد بوده است.

استاندار فارس و رئیس پلیس استان فارس برای سرپوش گذاشتن بر این جنایت بسیجیان، ادعا کردند که “هیچگونه کار تیمی ، گروهی و یا تشکیلاتی در این ماجرا دخیل نبوده” و این فرد “دچار مشکلات روحی و روانی، اختلال شخصیتی و انحراف اخلاقی بوده است”. اما در همان حال مدعی شدند که “حملات این مرد منجر به ایجاد جراحت برای طعمه‌هایش نشده بود و تنها با چاقو اقدام به پاره کردن لباس آنها می‌کرد.” دروغ‌پرداری ها از همین واقعیت آشکار است که این به اصطلاح دیوانه، آنقدر هوشیار و تعلیم یافته بوده است که با چاقو فقط اقدام به پاره‌کردن لباس زنان کرده است.

پس از اسیدپاشی به زنان در اصفهان، چاقو کشی در جهرم، دومین اقدام جنایتکارانه سازمان‌یافته رژیم، علیه زنان در چند هفته اخیر است.

به رغم تلاش مقامات دولتی برای سرپوش گذاردن بر این جنایات دولتی،  دیگر برکسی پوشیده نیست که این اقدامات جنایتکارانه همانند اسیدپاشی به زنان در اصفهان، توسط دستگا‌های سرکوب و کشتار رژیم برای مرعوب ساختن زنان، سازمان داده شده است.

سازمان فدائیان(اقلیت) این اقدامات وحشیانه رژیم جمهوری اسلامی را علیه زنان شدیدا محکوم می‌کند ومردم ایران را به تشدید اعتراض و مبارزه علیه این وحشی‌کری‌ها فرامی‌خواند.

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی – برقرار باد حکومت شورایی

زنده باد آزادی – زنده باد سوسیالیسم

سازمان فدائیان (اقلیت)

٩ آذرماه ١٣۹٣

کار – نان – آزادی – حکومت شورایی

متن کامل در فرمت پی دی اف

POST A COMMENT.