فراخوان تجمع اعتراضی در حمایت از مبارزات مردم زحمتکش، دانشجویان و زندانیان سیاسی اعتزاضات آبان و دیماه ۱۳۹۸

فعالین سازمان فدائیان ( اقلیت )- هلند در حمایت از مبارزات آبان کارگران و زحمتکشان و در حمایت از تجمعات اعتراضی دانشجویان و مردم زحمتکش در اعتراض به کشته شدن مسافرین بوئنیگ  ۷۳۷ اوکرائین که توسط شلیک موشک توسط سپاه پاسداران سرنگون و ۱۷۶ مسافر و خدمه هواپیما کشته شدند .از ۲۱ دیماه تجمعات اعتراضی متعددی در بزرگداشت قربانیان این جنایت هولناک و علیه رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی آغاز و هم چنان ادامه دارد. و در اعتراض به احکام صادره علیه کارگران کشت و صنعت نیشکر هفت تپه گرد هم می آییم .

فعالین سازمان درحمایت از تجمع حمایتی گه توسط کمیته حمایت از مبارزات کارگران و زحمتکشان ایران – هلند که در میدان آمستردام برگزار می شود :

تاریخ تجمع : روز پنج شنبه ۲۳ ژانویه ۲۰۲۰ از ساعت ۱۸ تا ۲۰

مکان : میدان دام در شهر آمستردام

از شما دعوت می شود در این تجمع حمایتی از مبارزات مردم زحمتکش، کارگران کشت و صنعت هفت تپه و هم چنین در حمایت از تجمعات اعتراضی دیماه  و در همراهی با دانشجویان ، کارگران ،معلمان و مردم زحمتکش که با شعار جمهوری اسلامی نابود باید گردد، بار دیگر به میدان آمده اند و با شعار رادیکال نه رفراندم نه اصلاحات ، اعتصاب – انقلاب لرزه بر اندام رژیم انداخته اند . و در همبستگی با هزاران زندانی سیاسی اعتراضات آبان و دیماه با ما همراه باشید.

 سرنگون باد جمهوری اسلامی

 برقرار باد حکومت شورایی

کار – نان  – آزادی  – حکومت شورایی

 زنده باد آزادی  – زنده باد سوسیالیسم

 فعالین سازمان فدائیان ( اقلیت ) – هلند

POST A COMMENT.