حمله به کمپ لیبرتی را محکوم می‌کنیم

بار دیگر دستان عوامل و مزدوران رژیم به ویژه سپاه قدس به عنوان بخش برون مرزی سپاه پاسداران از آستین گروهی به نام “المختار” درآمد و با حمله موشکی به پایگاه سازمان مجاهدین – کمپ لیبرتی – سه نفر کشته و ده‌ها زخمی به کارنامه جنایتکارانه جمهوری اسلامی افزوده شد.

این، سومین حمله به  کمپ لیبرتی در سال ۲۰۱۳ می‌باشد که تاکنون مجموعا ۱۰ کشته و ده‌ها زخمی بر جای گذاشته است. در سپتامبر سال جاری و در حمله‌ی وحشیانه به کمپ اشرف، نیز ۵۰ تن کشته و ده‌ها تن زخمی شدند.

پس از اشغال عراق توسط نیروهای امپریالیستی و خلع سلاح سازمان مجاهدین، اعضای آن رسماً به عنوان پناهنده سیاسی در عراق به سر می‌برند و مسئولیت حفظ جان آن‌ها با دولت آمریکا، عراق و نهادهای بین‌المللی است.

در حال حاضر با توجه به مذاکرات و سازش‌های کشورهای امپریالیستی با جمهوری اسلامی از یک‌سو و نفوذ حکومت اسلامی در دولت عراق از سوی دیگر، هیچ‌یک از این کشورها به تعهدات خود در قبال حفظ جان پناهندگان سیاسی در عراق عمل نمی‌کنند. در حقیقت موجودیت پناهندگان سیاسی و به ویژه مجاهدین وجه‌المصالحه کشورهای امپریالیستی و جمهوری اسلامی قرار گرفته است.

کمیته خارج کشور سازمان فداییان (اقلیت) ضمن دفاع از حقوق انسانی اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران،  این حملات را به شدت محکوم می‌کند و خواستار تأمین جانی آنان می‌باشد.

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی – برقرار باد حکومت شورایی

کمیته خارج کشور سازمان فداییان (اقلیت)

۲۹ دسامبر ۲۰۱۳

متن کامل در فرمت پی دی اف

POST A COMMENT.