یورش موشکی به مجاهدین خلق در عراق محکوم است

رسانه های مختلف خبر دادند که روز گذشته اردوگاه سازمان مجاهدین خلق در نزدیکی عراق هدف چندین موشک قرار گرفت. گزارش ها حاکی از آن هستند که ۵ تن در این حملات وحشیانه کشته و ٢۵ نفر دیگر زخمی شده اند. سازمان مجاهدین خلق تعداد کشته شدگان را ۶ نفر و زخمیان را ١٠٠ تن اعلام نمود. دبیرخانه ی شورای ملی مقاومت در اطلاعیه ای خبر داد که کارشناسان نظامی عراقی عصر دیروز از اردوگاه لیبرتی بازدید کردند و محل اصابت ۳۸ فروند موشک ١٠۷ میلمتری را شناسایی کردند که ۵ فروند آن ها منفجر نشده اند.

شواهد موجود نشان می دهند که نیروهای برون مرزی جمهوری اسلامی، احتمالاً نیروهای قدس سپاه پاسداران، حمله ی جنایتکارانه ی روز گذشته در عراق بر ضد مجاهدین خلق را انجام داده اند.

این نخستین باری نیست که رژیم جمهوری اسلامی و نیروهای امنیتی آن در بیرون مرزها به یک نیروی مخالف حمله می کنند و اعضای آن را کشتار می کنند. ده ها تن از مخالفان جمهوری اسلامی در کشورهای مختلف اروپا ترور و کشته شدند. جمهوری اسلامی کشتار و اعدام را فقط در ایران اجراء نمی کند بلکه در بیرون مرزها هم همواره دست به جنایت زده است.

سازمان فدائیان (اقلیت) حمله ی موشکی به پایگاه لیبرتی ِ مجاهدین خلق ایران را محکوم می کند و رژیم جمهوری اسلامی را مسئول این جنایت می داند.

سازمان فدائیان (اقلیت) بار دیگر مردم ایران را به تشدید مبارزه ی مستقل از هر گونه دخالت خارجی، برضد تمامیت رژیم جمهوری اسلامی فرامی خواند. سازمان فدائیان (اقلیت) به همراه تمامی نیروهای مبارز و پیشرو کارگری و چپ انقلابی ایران دخالت خارجی دولت ها را در امور یک دیگر محکوم می کند و مخالفت خود را با جنگ و تجاوز اعلام می نماید.

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی – برقرار باد حکومت شورایی

زنده باد آزادی – زنده باد سوسیالیسم

 سازمان فدائیان (اقلیت)

 ۲۲ بهمن ١۳٩١

 کار – نان – آزادی – حکومت شورایی

 

متن کامل در فرمت پی دی اف

 

POST A COMMENT.